Model gratuit de cerere de compensație pentru zbor cu întârziere

Descarcă modelul nostru gratuit de cerere de compensație pentru zbor cu întârziere pentru a trimite o reclamație companiilor aeriene, solicitând o compensație de până la 600€ pentru întârzieri, anulări sau interdicții la îmbarcare.

Model de cerere de compensaţie pentru zbor cu întârziere

Pentru întârzierile de zbor de minim 3 ore la sosire, anulări fără notificare prealabilă sau pentru refuzul îmbarcării din cauza suprarezervării zborului, este posibil să ai dreptul la o compensaţie de până la 600€. Acest lucru este posibil dacă este vina companiilor aeriene pentru ceea ce s-a întâmplat și nu a unor circumstanțe extraordinare.

Poți utiliza gratuit calculatorul nostru de compensaţii zboruri cu întârziere pentru a afla ce sumă poți solicita de la companiile aeriene. Apoi, depinde de tine dacă doreşti să continui cu noi şi să ne laşi să facem cererea în numele tău sau să foloseşti modelul nostru de cerere gratuit pentru a obține pe cont propriu despăgubiri pentru zborul tău cu întârziere, anulat sau suprarezervat.

Află mai multe despre drepturile tale ca şi pasager

Regulamentul UE 261/2004 se aplică pentru pasagerii aerieni

  • care au decolat de pe un aeroport din UE, indiferent cu ce companie aeriană (din UE sau din afara UE)
  • sau care au sosit pe un aeroport din UE cu o companie aeriană reglementată de UE

Compensația poate varia între 250 € și 600 €, în funcție de durata întârzierii și distanța parcursă.

Când ai dreptul la o compensaţie?

Ai dreptul la o compensaţie în următoarele circumstanţe:

  • Dacă zborul tău are o întârziere mai mare de 3 ore la sosire
  • Dacă zborul a fost anulat fără notificare prealabilă
  • Dacă ţi s-a refuzat îmbarcarea din cauza unui zbor suprarezervat

Ghid de referinţă pentru cei care doresc să obţină o compensaţie

Cum să faci o cerere de compensaţie pe cont propriu, utilizând modelul nostru gratuit?

Pasul 1

  • Calculează suma pe care o poți solicita utilizând calculatorul nostru gratuit de compensaţii zboruri.
  • Trebuie doar să ne oferi detaliile de bază ale zborului tău, cum ar fi numărul de zbor, data și motivul care a cauzat probleme zborului.
Pasul 2
  • Trebuie să cauți adresa companiei aeriene, asigurându-te că este adresa poştală corectă. Dacă nu eşti sigur care este adresa exactă a companiei, este mai bine să îi contactezi la numărul de telefon pentru asistență clienți.
  • Nu există nicio cerință legală care te obligă să dovedești că ai trimis cererea prin poștă, dar e cel mai bine să faci și acest lucru.
  • Continuă prin a scrie cerere de compensaţie adresată companiei aeriene pentru a-ţi primi banii înapoi.
Pasul 3
  • După trimiterea cererii de compensaţie, așteaptă 3 săptămâni înainte de a întreprinde orice acțiune legală în cazul în care plata ta este în curs de achitare.
  • În cazul în care compania aeriană îţi oferă un cupon sau îţi respinge cererea, dând vina pe circumstanțe extraordinare sau dacă perioada în care aştepţi un răspuns depășește 3 săptămâni, poți consulta un specialist juridic pentru cazul tău.
Ar trebui să încerci să găseşti un avocat cu experiență în domeniul drepturilor pasagerilor aerieni din UE.

Multe companii aeriene nu răspund la cererea de compensaţie sau, dacă răspund, pot induce în eroare pasagerii, încercând să-i atragă cu o sumă mai mică sau câteva vouchere sau să ofere scuze dând vina pe cauze naturale sau circumstanțe extraordinare.

Însă tu poţi economi timp şi efort!

Lasă-ne să preluăm cererea ta şi să lucrăm în locul tău

Cerere de solicitare de compensație pentru întârzieri sau anulări de zboruri

Utilizează modelul nostru gratuit de cerere pentru a scrie o plângere către companiile aeriene, solicitând compensații de până la 600 € pentru zboruri cu întârziere, anulări sau refuz la îmbarcare.

Model de cerere de compensație pentru zbor cu întârziere

Numele tău:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Adresa ta: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Numele companiei aeriene:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Strada și numărul.:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Cod poștal și oraș: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Țara:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Cererea de compensație conform art. 7 al Regulamentului (CE) nr. 261/2004

Stimate domn/doamnă

Prin prezenta, solicit o compensație în baza Art. 7 al Regulamentului (CE) nr. 261/2004 pentru:

1. Numele tău/ strada/ codul poștal/orașul
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

2. Numele altui pasager (de exemplu, soția ta, soțul tău sau copiii)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Cer o compensație pentru zborul (numărul zborului) pe care l-am rezervat cu plecare de pe (aeroportul de plecare) către (aeroportul de sosire) la (data rezervării).

Zborul a avut o întârziere de peste (durata întârzierii) ore SAU a fost anulat SAU a avut loc fără a mi se permite accesul la bord.

Problema nu a fost cauzată de fenomene meteorologice sau de cazuri de forță majoră.

Datorită întârzierii (durata întârzierii) și a distanței de zbor între aeroporturi, am dreptul să fiu compensat cu (valoare în € per pasager) Euro pentru fiecare pasager.

Prin prezenta, solicit plata imediată a unei compensații în valoare de (valoare în € per pasager) Euro / pasager pentru fiecare pasager, care înseamnă o sumă totală de € (valoarea totală a compensației) în decurs de maxim două săptămâni de la data prezentei cereri.

Detaliile contului meu bancar sunt

Banca: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
IBAN: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Swift/BIC: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Dacă nu primesc un răspuns la cererea mea în intervalul de timp mai sus menționat, voi apela imediat la asistență legală pentru a-mi susține cazul.

Cu respect,

Numele tău, data și semnătura

Ia în considerare faptul că instanța care se va ocupa de cazul tău s-ar putea să nu se afle în orașul tău. În acest caz, cheltuielile de deplasare pentru tine sau avocatul tău ar putea crește suma investită în rezolvarea cazului tău. De obicei, nu este necesar să participi personal la audierile de la tribunal, dar în unele cazuri ar putea fi.

Chiar dacă faci totul pe cont propriu, riști în continuare să pierzi cazul și va trebui atunci să plătești pentru avocatul tău, avocatul apărării, precum și să achiți cheltuielile de judecată.

Fă reclamația prin intermediul nostru:

În cazul în care compania aeriană nu va răspunde cererii tale, poți solicita asistență din partea experților noștri în reclamații și a avocaților noștri (pe care nu îi vei plăti decât dacă reușesc să obțină o compensație în numele tău).

Experții noștri îți vor prelua cazul și se vor ocupa de toată documentația necesară. Chiar dacă trebuie să mergem în instanță, nu percepem nicio taxă suplimentară.

Cum să faci o reclamație prin „Claim Flights”?

Pasul 1:

Trebuie să introduci „Numărul zborului” și „Data zborului” în „Calculatorul nostru de compensații pentru zboruri cu întârziere” – este gratuit și nu durează mai mult de 2 minute să faci acest lucru.

Pasul 2:

  • Poți găsi în mod automat informații despre zborul tău, de exemplu ora de plecare planificată a zborului și ora de sosire planificată, informațiile de la aeroport legate de ora reală la care avionul a plecat și a sosit și codul IATA al aeroportului.
  • De obicei, îți vei găsi zborul îndată ce ai introdus detaliile acestuia, dacă nu găsești zborul, poți introduce manual informațiile despre acesta, în spațiile unde trebuie să completezi cu destinația, aeroportul de plecare și de sosire și ora de plecare și de sosire.
  • Dacă ai avut un zbor de legătură, poți introduce și detaliile acestuia sau poți continua să completezi reclamația selectând „Următorul„.
  • Menționează motivul care a cauzat problema de zbor.
  • După ce ai introdus cu precizie toate informațiile necesare, poți continua selectând „Următorul„.
Pasul 3
  • Acum poți vedeai suma pe care companiile aeriene ți-o datorează pentru zborul tău
  • Poți chiar compara suma de bani pe care o poți solicita prin noi, cu cea oferită de alte companii de reclamații și detaliile privind taxa noastră, care se aplică numai în caz de succes
  • Nu avem costuri ascunse în termenii și condițiile noastre, avem o politică de prețuri transparentă și competitivă.

Avantajele reclamațiilor făcute cu ajutorul nostru

Activitatea noastră se bazează în întregime pe succes, adică, dacă nu câștigi, nu ne datorezi nici un ban. Da, percepem un comision numai dacă vom câștiga în numele tău. În caz contrar, vom acoperi oricum toate costurile necesare procedurii de reclamație.

Percepem o taxă bazată pe succes dacă ducem cazul la bun sfârșit și compania îți plătește compensația. Asta înseamnă că nu există niciun risc financiar dacă faci reclamația prin noi. Facem cererea de compensație pentru zborul tău, iar tu nu riști absolut nimic.

Procesul nostru de reclamație

Procesul de reclamație Claim Flights este foarte ușor de parcurs și pentru a ne oferi informațiile dorite nu durează mai mult de 2 minute.

Avem acces la o mulțime de date despre întârzierile și anulările zborurilor pentru a putea cere compensații. Acestea includ bazele noastre de date specializate (baza de date a zborurilor ADS-B, precum și bazele de date legate de condițiile meteo, greve, cazuri de forță majoră și știri).

Echipa noastră are o vastă expertiză în a discuta cazuri de zboruri întârziate sau anulate cu companiile aeriene. Putem adesea să obținem compensații în baza legii UE, fără a fi nevoie să apelăm la tribunal (ceea ce face ca procesul să fie mult mai rapid) și îți vom oferi mereu informații actualizate despre stadiul în care se află cazul tău.

Dacă ai vreo îndoială în ceea ce privește procedura noastră de reclamații sau folosirea calculatorului nostru de compensații pentru zboruri cu întârziere, poți citi ghidul despre cum să obții compensații pentru zboruri cu întârziere.

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal