Claim Flights – Furnizor de servicii de reclamații pentru zboruri în baza EU261

Claim Flights este un furnizor de servicii de reclamații pentru pasagerii aerieni, un specialist în procesarea automată a cazurilor juridice. Am dezvoltat sisteme complexe de procesare și gestionare a datelor, prin care ne asigurăm că sunt colectate toate detaliile importante pentru fiecare caz în parte.Ne-am dezvoltat afacerea datorită unui context în care clienții beneficiază de multe drepturi (de jure). Dar le este adesea greu să îşi ceară aceste drepturi (de facto), lucru deseori întâlnit în special în disputele care au o valoare scăzută. În aceste situaţii, clienții preferă să evite timpul și riscurile pe care le implică o acţiune juridică.

Pe de altă parte, avocații tind să nu se concentreze pe aceste cazuri individuale în care se dispută o sumă mică. Totodată, legile de zbor și de călătorie aplicabile în aceste cazuri ar putea fi cele ale unei țări străine. Iar acest lucru sporește complexitatea cazului, fiind și mai dificil pentru clienți să obțină compensații.

De exemplu, e greu pentru un client italian să facă o reclamație pentru un zbor care a avut întârziere în Spania. Ar avea în primul rând nevoie de o scrisoarea autorizată de notar pentru a putea angaja un avocat spaniol. Dar numai efortul necesar găsirii unui avocat bun poate depăși suma compensației pe care pasagerul ar putea să o primească.

Cum te putem ajuta

Claim Flights este cea mai bună companie de reclamații privind zboruri cu întârziere din Regatul Unit. Ajutăm pasagerii aerieni să solicite compensații pentru întârziere de zbor, anulări, refuz la îmbarcare sau zboruri de legătură pierdute. În raport cu alți furnizori, suntem considerați cea mai bună companie de reclamații pentru zboruri întârziate.

Claim Flights ajută clienții și avocații oferind posibilitatea de a procesa mai rapid cazurile juridice cu ajutorul unor proceduri si a unei gestiuni automatizate.

Te asigurăm că cererea ta va fi gestionată de cea mai bună companie pentru solicitări de compensație. Procesul de reclamație se va desfășura într-un mod absolut profesional, chiar dacă suma implicată este una scăzută.

Avocatul primește informații pre-procesate care includ toate detaliile cererii clientului. El trebuie să se concentreze doar pe aspectele legale. Nu trebuie să facă cercetări suplimentare cu privire la esența cazului sau să contacteze clientul.

Datorită unei baze de date de calitate, putem să ajutăm clienții pe baza principiului „nu câștigi, nu plătești„. Acest lucru înseamnă că, dacă un caz este pierdut, noi vom suporta toate cheltuielile, inclusiv cele legate de avocat. Clientul nu trebuie să plătească nimic.

Avem încredere deplină în calitatea bazei noastre de date legate de zborului. Dacă unui client i se refuză cererea de despăgubire, dar o altă persoană care a făcut o reclamație pentru același zbor câștigă cu o altă companie, rambursăm costurile.

Oferim clienților posibilitatea de a face o cerere de compensație și pe cont propriu. Dar recomandăm ca mai întâi să verifice valoarea potențială a compensației utilizând gratuit calculatorul nostru pentru compensații zboruri cu întârziere.

În afară de servicii gratuite, Claim Flights se ocupă și de cazuri cu valoare de punct de reper pentru a clarifica diferite aspecte juridice în instanțele de judecată. Acest lucru îi ajută pe clienți deoarece oferă direcții diferite de abordare pentru alte cazuri.

Misiunea noastră:

Claim Flights a demarat având o unică misiune – aceea de a ajuta pasagerii aerieni să obțină compensații în baza Regulamentului UE 261/2004 pentru

iar în același timp de a educa pasagerii cu privire la drepturile lor legate de zboruri. Astfel, împiedicăm companiile aeriene să fugă de datoriile lor față de pasageri invocând motive false sau scuze.

Claim Flights îți asigură un serviciu de calitate, fără complicații, care te ajută să îți revendici cu ușurință dreptul la compensație.

Pentru a avea dreptul la o compensație în baza legislației UE, zborul tău ar trebui să aibă

  • plecarea de pe un aeroport din UE (sau)
  • sosirea pe un aeroport din UE cu o companie aeriană înregistrată în UE.

Cum funcționează procesul nostru?

Ești eligibil pentru compensații de până la 600 € pentru zborurile care sosesc cu 3 ore mai târziu la destinația finală.

Pentru a solicita o compensație pentru zbor întârziat, tot ce trebuie să faci este să oferi detaliile despre zbor și motivul care a cauzat întârzierea. Apoi, vom avea nevoie de informațiile tale personale și ale celorlalți pasageri. Poți atașa traseul de zbor, cartea de îmbarcare și alte dovezi ale zborului care a întâmpinat probleme.

Procesul nostru treptat de reclamație te va duce la pagina unde vei găsi suma pe care compania aeriană ți-o datorează. Îndată ce ai ales ca noi să lucrăm în numele tău, specialiștii noștri vor colabora cu diverse echipe pentru a colecta date, astfel încât totul să meargă fără probleme.

Echipa noastră are acces la toate informațiile de zbor necesare. Acestea includ: intervalul de întârziere, motivul anulării zborului, ora planificată și ora efectivă de plecare și de sosire etc. Cu toate aceste informații, avem șanse mai mari să câștigăm compensația.

Decidem automat locul de jurisdicție pentru cazul tău. Dacă știm, de exemplu, că un anumit tribunal ia de regulă decizii în favoarea companiilor aeriene, vom direcționa automat cazul tău către o altă instanță.

Colaborăm cu firme de avocatură din toate țările europene mari. Astfel, putem lua decizii cu privire la tribunale, cu ajutorul unei baze internaționale solide.

De ce să ne alegi pe noi?

  • Preț echitabil 21% din compensație plus TVA (variază în funcție de țară)
  • Niciun cost ascuns
  • Nicio taxă de administrare sau taxă de transfer
  • Tehnologie de ultimă oră; întregul proces de reclamație se desfășoară online fără să fie nevoie să tipărim documente sau să le trimitem prin poștă
  • Date legate de zboruri UE de cea mai mare acuratețe și procese de calitate; Claim Flights a gestionat deja mii de cazuri de reclamație pentru pasageri
  • Experți în cereri de compensație personali care îți oferă asistență prin chat, e-mail sau telefon
  • Garanția calității și o rată mare de succes în instanță (am câștigat aproape 100% din cazuri în instanță)

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal