Întrebări frecvente (FAQ)

Aflați cum să solicitați despăgubiri în cazul în care zborul dvs. este întârziat, anulat sau refuzat la îmbarcare din cauza suprarezervării. Economisiți-vă timp și efort prin angajarea zborurilor de revendicare Nu câștigați nici un expert în revendicarea taxelor

1. Este Regulamentul CE261 valabil pentru pasagerii aerieni din afara UE?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

2. Regulamentul CE 261/2004 - primește o compensație în baza legii europene

Da, Regulamentul CE 261 este valabil și în afara UE în cazul în care zborul pleacă de pe oricare aeroport din UE și aterizează oriunde în lume. Regulamentul acoperă totul. De asemenea se ia în considerare un zbor care a ajuns într-un stat membru al UE înregistrat ca o companie aeriană reglementată de UE.

Pe scurt (Tabelul indică prin „Da” cazurile când poți cere compensații):

Originea și destinația companie aeriană UE companie aeriană non-UE
Din interiorul UE în interiorul UE Da Da
Din interiorul UE în afara UE Da Da
Din afara UE în interiorul UE Da Nu
Din afara UE În afara UE Nu Nu

Exemple:

  • Zbor din Marea Britanie către SUA
  • Zbor British Airways de la Londra (LHR) spre Los Angeles (LAX), care întârzie timp de 3 ore sau mai mult, te va face eligibil pentru compensație.
  • Ambele aeroporturi din interiorul UE.
  • Chiar și compania EasyJet va fi obligată să te ramburseze pentru un zbor întârziat de la Aeroportul Frankfurt (FRA) la Malaga (AGP)
  • Ambele locații se află în afara țării UE.
  • Pasagerii NU POT să solicite o compensație pentru întârziere de la compania aeriană Ryanair dacă au călătorit de la Tel Aviv Yafo (TLV) la Agadir (AGA), ambele aeroporturi fiind în afara UE.

Citește mai multe: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/

3. Cât pot cere compensație pentru un zbor cu întârziere?

Suma solicitată depinde de durata întârzierii, distanța parcursă și motivul care a cauzat întârzierea. Următorul tabel prezintă suma compensației pe care o poți solicita în baza Regulamentului UE 261/2004, în cazul în care problema zborului nu a fost cauzată de circumstanțe extraordinare, cum ar fi grevele sau vremea rea:
Pe scurt (Tabelul indică prin „Da” cazurile când poți cere compensații):

Întârzierea la sosire Distanța Compensația pe care o poți primi
Până la 2 ore – 59 de minute Toate Nu există
3 ore sau mai mult *  <= 1500 km  250 €
Din afara UE în interiorul UE 1.500 – 3.500 km  400 €
Din afara UE În afara UE > = 3.500 km  600 €

* Dacă decolezi din UE și întâmpini o întârziere în afara UE, poți obține până la 600 EUR.

Explicații prin exemple:

  1. Dacă zborul a întârziat mai mult de 3 ore și distanța este mai mică de 1500 km (de exemplu, Londra spre Madrid), poți solicita o compensație de până la 250 de euro.
  2. Dacă zborul a întârziat mai mult de 3 ore și distanța este între 1501 km și 3500 km. (de exemplu, Paris – Istanbul), poți solicita o compensație de până la 400 de euro.
  3. Dacă zborul a întârziat 3 ore, distanța este mai mare de 3500 km (de exemplu, Frankfurt – Beijing), poți solicita o compensație de până la 600 de euro.

Important: Alte reguli mai complexe se pot aplica dacă zborul a fost anulat sau a fost re-programat. Calculatorul nostru de compensații poate să calculeze suma corectă a compensației.

Ești eligibil pentru compensație? Citește mai multe aici:https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/

4. Pot cere o compensație pentru un zbor care a fost plătit de altcineva?

Compensația vizează pasagerul care a zburat cu avionul, nu persoana care a plătit biletul sau compania care a plătit. Conform informațiilor de care dispunem, compensația nu se va taxa deoarece este o despăgubire.

5. Am pierdut zborul de legătură datorită unei întârzieri de zbor sau anulări. Am dreptul la o compensație?

Un zbor de legătură este un zbor rezervat cu un singur număr de rezervare sau o singură acțiune de rezervare. În cazul în care aceeași companie aeriană operează zborurile de legătură (conexiunile) pe care le-ai pierdut din cauza unei probleme ale zborului anterior, ai dreptul la compensație, în cazul în care durata întârzierii la destinația finală este mai mare de trei ore, eşti eligibil pentru compensaţie. Află mai multe aici: https://claimflights.ro/drepturile-pasagerilor/

6. Acum cât timp trebuie să fi avut loc zborul pentru a avea dreptul la o compensație?

Conform Curții Europene de Justiție (CEJ), în cazul transportului aerian de pasageri dintr-un stat membru al UE într-un alt stat membru al UE, efectuat pe baza unui contract cu o singură companie aeriană, şi anume, operatorul de transport aerian, tribunalul care are capacitatea de a soluționa o cerere de despăgubire întemeiată pe Regulamentul (CE) nr. 261/2004 este la alegerea pasagerului, care are jurisdicție teritorială asupra locului de plecare sau de sosire al aeronavei.

În plus, trebuie să știi că poți solicita compenaţie în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 261/2004 în baza termenului de prescripție al țării alese. Acesta depinde de dreptul civil al țării și poate varia de la 6 luni în Belgia până la 6 ani în Regatul Unit.

Citeşte pe scurt: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/#when-can-i-claim

7. Ce reprezintă circumstanțele extraordinare care nu pot fi controlate de companiile aeriene?

„Circumstanțele extraordinare, cunoscute și sub numele de circumstanțe excepționale, sunt situațiile în care companiile aeriene nu sunt în măsură să controleze întreruperile de zbor (întârzieri sau anulări), chiar dacă au uat măsurile necesare pentru a le preveni. Câteva exemple de circumstanțe excepționale:
– cutremur, erupție vulcanică, condiţii meteo extreme, tsunami etc.
– Greva membrilor echipajului care face ca toate zborurile cu alte companii aeriene să aibă întârziere.
– Probleme tehnice care nu pot fi detectate, cum ar fi o pasăre care lovește motorul avionului.
-Țara de destinaţie trece prin tulburări de natură politică.

În aceste condiții, pasagerii nu sunt eligibili pentru compensaţie. Totuși, companiile aeriene ar trebui să ofere asistență (Drepturi la îngrijire și asistență). Dacă ai îndoieli, trimite-ne informațiile despre biletul tău de avion și precizează motivul care a cauzat întârzierea sau anularea. Vom revizui reclamația ta.C

Citește pe scurt: https://claimflights.ro/drepturile-pasagerilor/#extraordinary-circumstances”

8. Cum știu cât pot cere compensație?

„Poți verifica suma solicitată în calculatorul nostru gratuit de compensații aici: Despăgubiri Întârziere Avion Calculator, iar în doar 2 minute afli dacă poți obține o despăgubire de la compania aeriană. Trebuie doar să introduci numărul de zbor și data de zbor în calculatorul de pe site-ul nostru și să răspunzi la câteva întrebări ca parte a procesului de reclamație.

Dacă alegi ca noi să îți preluăm cazul, îți putem garanta că vom percepe o taxă numai dacă putem câștiga cazul tău (oferim garanția faptului că nu plătești nimic dacă nu putem obține bani pentru tine).
Poți să îți verifici cazul la https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/calculator/-now. Este un proces structurat bazat pe instrumentele și bazele noastre de date și nu putem verifica validitatea cererilor de compensație prin telefon sau prin e-mail.

Poți viziona acest videoclip https://youtu.be/mD7lQL_k5zQ pentru a înțelege modul în care funcționează procesul.”

9. Cum pot cere o compensație pentru întârzieri de zbor, anulări sau interdicție la îmbarcare?

„În primul rând, îți poți verifica cererea cu ajutorul calculatorului nostru gratuit de compensații. Trebuie doar să introduci numărul de zbor și data de zbor în calculatorul nostru și să răspunzi la câteva întrebări ca parte a procesului de reclamație. Durează câteva minute pentru a vedea valoarea compensației pe care o poți solicita de la compania aeriană.

Apoi, ne poți împuternici pe noi pentru a face o reclamație în numele tău. Sau, desigur, dacă dorești să faci cererea de compensație singur, poți utiliza modelul nostru gratuit de cerere.

În cazul în care compania aeriană nu va răspunde cererii tale de compensație, poți solicita asistență din partea experților noștri în reclamații și a avocaților (care nu vor percepe comision decât dacă vor câșiga cazul tău), pentru a face cererea în numele tău.

Profesioniștii noștri care au o vastă experiență se vor ocupa de cazul tău și de toate documentele necesare. Chiar dacă trebuie să mergem în instanță, nu percepem costuri suplimentare.

Merită să citești și: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/#how-to-claim”

10. Care sunt drepturile mele în caz de zbor anulat?

„Zborul tău este considerat oficial anulat atunci când ai o rezervare, dar zborul nu a putut să decoleze.

În conformitate cu Regulamentul CE 261/2004, pasagerii aerieni au dreptul la despăgubiri între 125 € și 600 € pentru anularea zborurilor fără notificare prealabilă de cel puțin 14 zile, cu excepția cazului în care anularea se datorează unor circumstanțe extraordinare, care nu pot fi controlate de către compania aerienă, cum ar fi greve sau condiții meteo extreme.

Suma compensației variază în funcție de distanța parcursă și durata întârzierii.

Dacă ai fost informat (ă) despre anulare cu 7 și 14 zile înainte de ora programată de plecare și ți s-a oferit o rută alternativă sau un zbor care ți-a permis să pleci cu cel mult 2 ore înainte de ora programată de plecare și să ajungi la destinația finală cu mai puțin de 4 ore după ora programată de sosire, nu ai dreptul la o compensație.

Dacă ai fost informat (ă) despre anulare cu mai puțin de 7 zile înainte de ora programată de plecare și ți s-a oferit o rută alternativă care ți-a permis să pleci cu cel mult 1 oră înainte de ora programată de plecare și să ajungi la destinația finală cu cel puțin 2 ore după ora programată de sosire, nu ai dreptul la o compensație.

Mai mult, dacă zborul tău este anulat:

  1. Poți solicita o rambursare completă a costului biletului de avion (SAU)
  2. Zbor de înlocuire către destinația finală cu același operator de transport aerian pe un alt zbor la aceeași dată (SAU)
  3. Zbor de înlocuire către destinația finală cu același operator de transport aerian pe un alt zbor la o dată ulterioară.

Compania aeriană este, de asemenea, responsabilă pentru a oferi pasagerilor următoarele:

  1. mâncare și băuturi răcoritoare în raport cu timpul de așteptare;
  2. două apeluri telefonice, e-mailuri, mesaje fax;
  3. o variantă rezonabilă de cazare la un hotel în cazul în care ți se oferă un zbor alternativ prin care ora de plecare este amânată cu 1-2 zile (față de ora programată de plecare a zborului care a fost anulat);
  4. Mijloc de transport între aeroport și locul de cazare.

Regulile care îți permit să faci o reclamație pentru zboruri anulate sunt uneori complicate. Găsești mai multe informații aici: https://claimflights.ro/zboruri-anulate/.”

11. Care sunt drepturile mele în caz de zbor cu întârziere?

„Dacă zborul tău are întârziere de peste 3 ore la destinația finală, ai dreptul la o compensație de până la 600 € în baza Regulamentului CE 261/2004, cu excepția cazului în care întârzierea se datorează unor circumstanțe extraordinare care nu pot fi controlate de compania aeriană, cum ar fi grevele sau vremea rea.

Valoarea compensației datorate variază în funcție de distanța zborului și durata întârzierii.

Zborul ar trebui fie să plece de pe un aeroport UE, fie să ajungă la un aeroport din UE cu o companie aeriană reglementată de UE.

În cazul în care zborul întârzie cu peste de 2 ore față de ora programată de plecare, companiile aeriene ar trebui să ofere gratuit mâncare și băuturi răcoritoare, două apeluri telefonice și acces la e-mail sau fax.

Să ofere cazare la hotel și mijloc de transport (între aeroport și hotel) este de asemenea o datorie a companiei aeriene în cazul unei întârzieri care are loc peste noapte.

Pentru întârzieri de peste 5 ore, ar trebui să primești mâncare și băuturi gratuite, două apeluri telefonice și acces la e-mail. În plus, ar trebui să fii redirecționat cu primul zbor disponibil. Alternativ, poți cere o rambursare a costului biletului, dacă nu ești dispus să călătorești.

Găsești mai multe informații despre compensații pentru întârzieri de zbor aici: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri-intarziere-avion/

12. Care sunt drepturile mele în cazul unui refuz la îmbarcare?

„Refuzul îmbarcării are loc atunci când nu ți se permite să călătoreși la bordul aeronavei, în ciuda faptului că ai confirmat rezervarea locului și ai ajuns la timp pentru îmbarcare.

În conformitate cu Regulamentul CE 261/2004, în cazul în care ți se refuză îmbarcarea datorită suprarezervării, este posibil să fii eligibil pentru o compensație pentru refuz la îmbarcare de până la 600 €.

Companiile aeriene refuză călătorilor îmbarcarea în cazul în care biletele se suprapun. În acest caz, avem de-a face fie cu refuz involuntar la îmbarcarea, fie cu refuz voluntar la îmbarcare. Cel din urmă este adesea însoțit de anumite oferte precum vouchere de călătorie pentru a oferi un fel de alinare pasagerilor aflați în această situație. Nu va fi disponibilă nicio compensație, dacă te oferi voluntar să renunți la locul tău pe avion, acceptând acele vouchere sau oferte.

În cazul în care compania aeriană ți-a refuzat îmbarcarea, trebuie să ți se ofere un zbor alternativ sau o rambursare completă a costului biletului. Dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere mai mare de 3 ore, ești eligibil pentru compensație în baza Regulamentului European EC261.

Dacă ai rămas blocat la aeroportul de plecare așteptând zborul tău de înlocuire, care are 2 ore întârziere față de ora programată, este dreptul tău să primești gratuit …

  • mâncare și băuturi răcoritoare
  • 2 apeluri telefonice, acces la e-mailuri sau fax
  • cazare la hotel (în cazul în care este necesar să petreci noaptea în locația respectivă sau în alte situații când șederea devine necesară)
  • transport între aeroport și hotel „
13. Pot face o cerere de compensație pentru câștiguri pierdute din cauza întârzierii sau anulării zborului sau a refuzului la îmbarcare?

„Regulamentul CE 261/2004 nu se referă la drepturi cu privire la câștigurile pierdute din cauza unor probleme de zbor. Prin urmare, nu putem procesa o cerere de despăgubire pentru pierdere de câștiguri.”

14. Pot cetățenii care nu fac parte din UE să ceară o compensație în baza Regulamentului CE 261/2004?

„Da. Nu trebuie să fii cetățean european ca să poți face cereri de compensație pentru întârzieri sau anulări ale zborurilor în baza drepturilor europene ale călătorilor specificate în EC261. Acest regulament este valabil pentru toți pasagerii, indiferent de cetățenia lor.

Ești eligibil pentru compensație dacă zborul a fost:

  • programat să plece de pe un aeroport din UE (cu orice companie aeriană) sau
  • a sosit pe un aeroport din UE cu o companie aeriană înregistrată în UE.

Află mai multe: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/

15. Sunt cererile de compensație valabile și pentru pachete de vacanță și zboruri de tip charter?

„Un zbor de tip charter este în general un zbor rezervat de o agenție de voiaj pentru transportul clienților săi. Majoritatea locurilor sunt vândute ca parte a pachetelor de vacanță (care includ și cazarea). Cu toate acestea, tot mai multe agenții de voiaj vând acum și zboruri, în mod separat.

Iată vestea cea bună. Regulamentul CE 261/2004 oferă protecție și în cazul pachetelor de vacanță și a pachetelor de călătorie.

Se aplică în cazul tuturor pachetelor achiziționate în statele membre UE, chiar și atunci când călătoria vizează o destinație din afara UE.

Mai multe detalii aici: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/

16. Mă puteți ajuta cu probleme legate de bagaje sosite cu întârziere, deteriorate sau pierdute?

Acest tip de probleme nu sunt reglementate de Regulamentul CE 261/2004. Prin urmare, din păcate, nu putem procesa cereri legate de bagaje sosite cu întârziere, deteriorate sau pierdute.

17. Se aplică regulile UE 261 în cazul în care mi se atribuie un zbor la o clasă inferioară sau superioară?

„Da. În conformitate cu regulamentul UE 261, în cazul în care compania aeriană plasează un pasager pe un zbor cu o clasă superioară celei pentru care a fost cumpărat biletul, nu poate solicita nicio plată suplimentară.

În cazul în care compania aeriană plasează un pasager pe un zbor cu o clasă inferioară decât cea pentru care a fost cumpărat biletul, în termen de șapte zile va rambursa o parte din prețul biletului în funcție de distanța:

30% pentru zborurile cu distanță mai mică de 1500 km
50% pentru zborurile cu distanță între 1500 și 3500 km
75% pentru zborurile cu distanță mai mare de 3500 km (Dacă pleci de pe teritoriul UE și destinația finală se află în afara UE)”

18. Dacă solicit o compensație pentru zborul anulat, voi pierde posibilitatea de a cere companiei aeriene să îmi rezerve un loc pe următorul zbor disponibil?

„Nu. În conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 261/2004, pasagerii aerieni au dreptul la compensații între 125 € și 600 € pentru anularea zborurilor fără notificare prealabilă de cel puțin 14 zile, cu excepția cazului în care anularea se datorează unor circumstanțe extraordinare care nu pot fi controlate de compania aeriană, cum ar fi grevele sau vremea rea. Suma compensației variază în funcție de distanța pe care se zboară și durata întârzierii.

Dacă ai fost informat (ă) despre anulare cu 7 și 14 zile înainte de ora programată de plecare și ți s-a oferit o rută alternativă care ți-a permis să pleci cu cel mult 2 ore înainte de ora programată de plecare și să ajungi la destinația finală cu mai puțin de 4 ore după ora programată de sosire, nu ai dreptul la o compensație.

Dacă ai fost informat (ă) despre anulare cu mai puțin de 7 zile înainte de ora programată de plecare și ți s-a oferit o rută alternativă care ți-a permis să pleci cu cel mult 1 oră înainte de ora programată de plecare și să ajungi la destinația finală cu cel puțin 2 ore după ora programată de sosire, nu ai dreptul la o compensație.

Mai mult, dacă zborul tău este anulat:

  1. Poți solicita o rambursare completă a costului biletului de avion (SAU)
  2. zbor de înlocuire către destinația finală cu același operator de transport aerian pe un alt zbor la aceeași dată (SAU)
  3. Zbor de înlocuire către destinația finală cu același operator de transport aerian pe un alt zbor la o dată ulterioară.

Compania aeriană este, de asemenea, responsabilă pentru a oferi pasagerilor următoarele:

  1. mâncare și băuturi răcoritoare în raport cu timpul de așteptare;
  2. două apeluri telefonice, e-mailuri, mesaje fax;
  3. o variantă rezonabilă de cazare la un hotel în cazul în care ți se oferă un zbor alternativ prin care ora de plecare este amânată cu 1-2 zile (față de ora programată de plecare a zborului care a fost anulat);
  4. Mijloc de transport între aeroport și locul de cazare.

Citește mai multe: https://claimflights.ro/zboruri-anulate/

19. Cum pot verifica dacă am dreptul la o compensație?

„Cu Claim Flights este foarte simplu. Îți punem la dispoziție, în mod gratuit, un calculator pentru verificarea compensațiilor. Introdu informațiile legate de zbor: de exemplu, numărul de zbor și data zborului în calculatorul nostru gratuit. Apoi, introdu motivul care a cauzat întârzierea sau anularea în acest sistem de verificare a compensațiilor.

în doar 2 minute, vei afla dacă poți obține o compensație de la compania aeriană sau nu și suma pe care ai putea să o ceri companiei.

Verifică-ți zborul aici: https://claimflights.ro/zbor-intarziat/despagubiri/calculator/

20. Cum funcționează procesul de cerere de compensație?

„Poți urmări un video care descrie pașii procesului aici: https://youtu.be/mD7lQL_k5zQ

21. "Nu câștigăm=nu ne plătești. Suntem plătiți doar dacă obținem compensația"

Da, este adevărat, lucrăm la pe baza principiului „Nu câștigi = Nu ne plătești”.Nu trebuie să plătești nimic dacă nu reușim să câștigăm. Nu riși nimic din punct de vedere financiar. Ne plătești numai dacă obținem bani de la compania aeriană. Taxa de succes este de 21% din valoarea totală a compensației + TVA

22. Unde pot vedea în ce stadiu se află cererea mea?

„În zona de logare de pe site-ul nostru poți vedea statusul cererii tale.

Dacă ne contactezi, îți vom trimite un email pentru a te putea loga: https://help.claimflights.com/

23. Ați primit email-ul meu?

în zona de logare, poți vedea toate notificările. Dacă ne contactezi, îți vom trimite un e-mail pentru a te putea loga pe https://help.claimflights.com/. Aici, vei găsi toate notificările.

24. Îmi pot crea un cont pe site-ul vostru?

Da, dacă faci o cerere pe site-ul nostru, vei primi un link pentru zona noastră de logare.Linkul este https://help.claimflights.com/ Trebuie să îți alegi o parolă și vei putea vizualiza toate mesajele și notificările corelate adresei de e-mail pe care ai folosit-o.

25. Pot suna un expert legal în mod gratuit?

„Da, poți apela gratuit un expert legal, dacă ai făcut o cerere cu ajutorul nostru. Îți vom trimite numărul de telefon al expertului tău legal.

Trebuie să introduci detaliile cererii tale în calculatorul nostru de compensații (se află pe pagina noastră principală). Dacă ai o cerere validă realizată cu ajutorul nostru, poți apela un expert legal individual care va gestiona cazul tău, numărul de telefon îți va fi trimis în e-mailul de bun venit pe care îl vei primi la aproximativ 2 ore după ce ne-ai trimis cu succes cererea.

Poți discuta cu un expert legal și folosind opțiunea de chat.

Avem o linie telefonică externă generală (vezi la https://claimflights.ro/contacteaza-ne), dar poți să discuți cu un expert legal, după ce aț introdus cu succes detaliile cererii tale de compensație pe site-ul nostru.”

26. Cât va dura până primesc banii?

„Timpul de procesare al cererii depinde în fiecare caz individual. Am avut cazuri încheiate cu succes în câteva săptămâni și alte cazuri care au durat mai mult de un an. Evident, soluționarea depinde de politica fiecărei companii aeriene (cât de dispuși sunt să ajungă la o înțelegere) și de contextul legal.

S-ar putea, de asemenea, ca în anumite situații, să fie nevoie să parcurgem mai întâi un caz de tip test. Din acest motiv, nu putem face o predicție exactă cu privire la momentul în care vei primi compensația. Cererile de compensație sunt totodată asigurate în cazul improbabil în care compania noastră va da faliment.

Cele mai multe plăți se realizează într-un interval care variază de la 3 săptămâni (într-un caz foarte rapid) la 6 luni. Dacă trebuie să mergem în instanță, poate dura chiar și 8 luni pentru a obține o dată la care ne putem prezenta în instanță și încă 6 luni pentru a obține plata. Iar în unele cazuri rare, poate fi necesară o a doua prezentare în fața instanței de judecată, lucru care poate cere timp în plus.

Te vom informa în mod regulat cu privire la stadiul și decursul procesului.”

27. Cererea mea a fost respinsă. Ce să fac?

Ne pricepem la a estimarea dacă poți obține bani în baza unei reclamații sau nu. Dacă cererea ta a fost respinsă, există șanse mari să nu poți solicita o compensație pentru problema legată de zborul tău.

28. Care este costul serviciului vostru?

Percepem o taxă de 21% + TVA din suma solicitată. Persoanele fără reședință în UE (Canada, Australia, Mexic, SUA, Emiratele Arabe …) nu trebuie să plătească TVA în UE.

Suma este exprimată în euro așa cum cere legea și plătită în euro de către companiile aeriene.

ClaimFlights percepe o taxă de 21% + 19% TVA.Pentru rezidenții din afara UE.

29. Are ClaimFlights dreptul legal de a se ocupa de cereri de compensație și alte chestiuni juridice?

„Da, suntem înregistrați în Germania ca societate ce are dretul să ceară despăgubiri și să presteze servicii juridice, având o licență pentru gestionarea cererilor europene de compensație

– Înregistrare ca agenție de colectare a datoriilor în conformitate cu §10 Abs. 1 Nr. 1 RDG
– înregistrată în registrul serviciilor juridice sub numărul de înregistrare 3712-951 (7)
– Autoritatea oficială pentru înregistrări – Înalta Curte Regională din Köln
– Asigurare de răspundere profesională AXA AG Köln

Claim Flights GmbH (număr HRB 21397 înregistrat în Bonn Germania)
Codul de impozit european pentru TVA – DE299690950CEO
Director – Dr. Ulbrich

Adresa poștală:
ClaimFlights GmbH
Cutie poștală 35D-78263 Buesingen Germania

Sediul instanței germane de înregistrare ca furnizor legal poate fi găsit aici. Pentru a vedea înregistrarea noastră, trebuie să cauți Claim Flights GmbH.

Pentru mai multe detalii, vizitează https://claimflights.ro/impressum

30. Pot apela la voi după ce am contactat pe cont propriu compania aeriană?

„Da, mulți clienți ne-au contactat după ce au încercat să obțină compensație pe cont propriu. Multe companii aeriene nu plătesc în baza cererii clienților individuali și este cea mai bună alegere să ne contactezi pe noi dacă nu ai reușit să obții compensația.

Dacă ai contactat anterior compania aeriană, te rugăm să menționezi acest lucru în căsuța de descriere atunci când completezi cererea pe site-ul nostru.”

31. Pot face o cerere de compensație pentru cazare și alte costuri?

În multe cazuri, putem de asemenea să cerem o despăgubire pentru costul cazării.

32. Ce să fac dacă am primit un voucher?

„În cazul în care compania aeriană ți-a oferit un voucher cu valoare redusă sau un cupon pentru întârzierea zborului tău (de exemplu, pentru o gustare), poți primi și compensația.

Pentru a primi compensația, trebuie să nu fi semnat un contract cu compania aeriană care să le permită să nu te despăgubească. Dacă nu ai semnat un contract conform căruia „”nu vei solicita compensație””, poți cere o compensație.”

33. Cum pot să trimit detaliile legate de plată sau de contul meu bancar?

Ți le vom cere îndată ce vom primi banii de la compania aeriană.

34. Cum pot adăuga alte documente?

În zona de logare pe site, le poți încărca sau le poți trimite prin e-mail.Verifică în zona de logare. https://help.claimflights.com/de/support/home

35. Pot primi factura tipărită prin poștă?

Da, îți putem trimite gratuit o factură în format fizic, cere-ne acest lucru prin e-mail sau logându-te pe site.

36. Ce fac atunci când compania îmi trimite direct mie banii?

„Dacă ai făcut o reclamație cu ClaimFlights și compania aeriană ți-a trimis direct ție banii, te rugăm să ne informezi. Ne poți contacta prin e-mail. Este posibil ca ClaimFlights să fi început deja o procedură legală împotriva companiei aeriene în numele tău și, prin urmare, a trebuit să acopere costurile pentru aceasta. În cazul în care compania aeriană te plătește direct, îți vom face o factură pentru costurile suportate de noi, în conformitate cu termenii și condițiile noastre.

În cele mai multe cazuri, compania aeriană ne trimite banii nouă, numai Ryanair și câteva companii aeriene mai mici trimit banii clienților.

Întotdeauna contactează Claim Flights atunci când ești contactat de compania aeriană înainte de a accepta orice ofertă pe care aceasta ți-o prezintă.”

37. Cum să corectez informațiile introduse în cererea mea?

„Poți utiliza zona noastră de logare pe site pentru a ne trimite datele care trebuie corectate sau ni le poți trimite prin e-mail.

Vezi în zona de logare:https://help.claimflights.com/de/support/home

38. Vă pot oferi detaliile legate de zborul meu prin email sau telefon în loc de a completa formularul online?

Te rugăm să introduci detaliile de zbor în formularul de cerere de compensație disponibil online. După ce faci acest lucru, cererea ta ne va fi alocată automat și va fi nevoie să o semnezi digital direct pe site-ul nostru. Avem nevoie de documentul semnat pentru a procesa în continuare cererea. Întregul proces de introducere a datelor în cerere durează doar 2 minute.

39. Vreau să îmi anulez zborul. Mă puteți ajuta să obțin o rambursare a biletului de avion?

Momentant, nu ne ocupăm de cazuri de rambursare a costului biletelor de avion.

40. Unde pot compara prețurile companiilor de reclamații?

„Am luat inițiativa de a testa 10 cazuri de zbor diferite cu companiile de reclamație și de a publica prețurile lor comparate în numere (vei găsi rezultatele aici: https://www.claimflights.co.uk/airhelp-fairplane-bottonline-claim4flights-fees-comparison).

Am prezentat costul total în cifre, iar compensația finală arată suma pe care o vei primi după deducerea tuturor costurilor. Astfel, vei înțelege cât ai putea obține după ce se scad toate taxe, cum ar fi taxa de serviciu sau taxele de administrare și TVA.”

41. Unde pot găsi informații legate de cazurile rezolvate de companiile de reclamații?

Te rugăm să arunci o privire la comparația prețurilor companiilor de reclamații pe care am efectuat-o după ce am testat 10 cazuri diferite cu companii de reclamații diferite: https://www.claimflights.co.uk/airhelp-fairplane-bottonline-claim4flights-fees-comparison

42. Care este cea mai bună companie de cerere de compensație pentru zbor cu întârziere?

Pentru a afla care este cea mai bună companie care se ocupă de compensații pentru zboruri cu întârziere, trebuie doar să arunci o privire la rezumatul comparației prețurilor companiilor de reclamații pentru zboruri cu întârziere de aici: https://www.claimflights.co.uk/airhelp-fairplane-bottonline-claim4flights-fees- comparison

43. Cum să aleg corect compania de reclamații pentru compensații de zbor?

„Primul lucru pe care trebuie să-l faci înainte de a solicita despăgubiri este să te asiguri că acea companie pe care o alegi este o firmă juridică înregistrată. O firmă înregistrată legal ți-ar putea aduce beneficiul că cererea ta de despăgubire va fi asigurată în caz de faliment, iar firma este supravegheată de către autorități. În cazul problemelor cu o firmă înregistrată legal, te vei putea adresa autorității de supraveghere și vei putea face o plângere împotriva firmei, iar autoritățile te vor ajuta.

Dacă firma are un statut neclar sau este înregistrată într-o țară de tip paradis fiscal, s-ar putea să ai probleme.

Există companii care susțin că te pot ajuta, dar tot ceea ce fac este să îți ia informațiile, de obicei prin intermediul unui site web, și apoi să vândă cazul tău unei firme înregistrate sau avocaților! Nu există multe firme de avocați care să preia astfel de cazuri.

Companiile de reclamații ar trebui să aibă experiență în a cere despăgubiri conform drepturilor pasagerilor aerieni. Claim Flights a făcut cereri pentru mii de pasageri aerieni și are cunoștințele și contactele necesare pentru a finaliza cu succes cazurile pasagerilor.

În afară de preț, ar trebui să te uiți și la termenii și condițiile companiei înainte de a face o alegere. Unele companii ascund costuri ridicate în termeni & condiții.
Verifică dacă acea companie percepe o taxă de serviciu suplimentară în cazul în care cererea ajunge în instanță sau alte taxe, de exemplu pentru transfer.

Pe lângă valoarea compensației, ar trebui să te gândești și la alți factori precum:

  • Recenziile clienților (UE Non UE
  • Taxele suplimentare ascunse în termenii și condițiile companiilor de reclamații
  • Locația companiei (posibile probleme de comunicare cu companii internaționale)
  • Dacă acea companie este înregistrată
  • Experiența companiei în a face reclamații în numele pasagerilor
  • Factori de securitate precum transmiterea datelor printr-o conexiune https securizată (altfel oricine ar putea să aibă acces public la informațiile tale)
  • Serviciu ușor de accesat și de utilizat
  • Efortul tău personal în a-ți cere despăgubirea trebuie, desigur, să fie cât mai redus”
44. Câți bani pot primi de la diferite companii care se ocupă de cereri de compensație?

„Multe companii de reclamații pentru zboruri își publică taxele în procente. Cu toate acestea, este mai ușor pentru utilizatori să înțeleagă numere absolute. Am constatat că este mai corect dacă utilizatorul știe în avans suma exactă pe care va trebui să o plătească.

Am luat inițiativa de a testa 10 cazuri de zbor diferite cu companii de reclamație diferite și de a publica prețurile lor comparate (vei găsi rezultatele aici: https://www.claimflights.co.uk/airhelp-fairplane-bottonline-claim4flights-fees-comparison).

Am prezentat costul total în cifre, iar compensația finală arată suma pe care o vei primi după deducerea tuturor costurilor. Astfel, vei înțelege cât ai putea obține după ce se scad toate taxe, cum ar fi taxa de serviciu sau taxele de administrare și TVA.”

45. Ce lucruri oferite de Claim Flights nu aș putea face pe cont propriu?

ClaimFlights este un furnizor de servicii care lucrează pentru a îți ușura viața. De fapt, cumperi pace și liniște lucrând cu noi. Angajând ClaimFlights, economisești timpul și efortul pe care le-ai investi în scrierea mai multor cereri de compensație, comunicând cu diferite părți și vei evita riscul de a pierde o mulțime de bani necesari pentru a da în judecată compania aeriană în instanță, mai ales dacă pierzi. În plus, ClaimFlights are acces la diverse date legate de zboruri și la alte baze de date despre zboruri, despre vreme și noutăți în domeniu, despre gestionarea flotelor, precum și baze de date legale referitoare la legile europene și naționale. Avem cunoștințe juridice specializate pe care le vom împărtăși cu avocatul care îți preia cazul. Folosind aceste cunoștințe, îți vom lua povara de pe umeri și vom crește șansele ca tu să obții o compensație .

46. Completând cererea online, mi s-a indicat faptul că zborul nu a avut întârziere, dar eu am putut merge mai departe chiar și așa - ce înseamnă acest lucru?

Înseamnă că va trebui să te contactăm direct pentru a afla dacă există un caz valid pentru a cere compensație pentru întârzierea zborului tău. S-ar putea să existe anumite circumstanțe speciale, de exemplu dacă avionul a aterizat la timp, dar nu ți s-a permis să părăsești aeronava timp de mai multe ore sau alte cazuri speciale care trebuie tratate individual.

47. Care este garanția calității serviciului Claim Flights?

„Dacă avocatul nostru pierde în instanță, dar câștigi același caz referitor la aceleași circumstanțe cu alt avocat – sau altcineva care a fost pasager al aceluiași zbor câștigă în instanță – îți vom plăti 100 €. *

* Numai dacă primim aceleași informații ca și compania concurentă sau celălalt avocat la momentul finalizării cazului și dacă ne-a fost furnizată toată documentația. Principii majore de excludere sunt trecerea unei perioade prea mari de timp și falimentul companiei aeriene.

… dacă cineva care a fost în avion câștigă în instanță – vom plăti 100 € … – acest scenariu s-a aplicat de exemplu în cazul grevei companiei TUIfly din octombrie 2016. Am avut cazuri în care am pierdut în instanță cu avocatul nostru german. După câteva luni, s-a dat o decizie de către Curtea de Justiție a UE conform căreia compania aeriană a trebui să compenseze pasagerii în această situație. Din păcate, nu putem merge în fața instanței cu cazurile TUIfly pe care le-am pierdut. Dar este posibil ca alți pasageri să se prezinte în instanță cu cazurile TUIfly după decizia CEJ și să obțină o compensație.

..somebody who was on the plane wins in court – we will pay you €100… – this scenario is possible regarding the TUIfly wildcat strike in Oktober 2016. We have cases where we lost the court case with our German lawyer. After couple of months there was a decision of EU’s Court of Justice according to which the airline should compensate the passengers in this situation. Unfortunately, we cannot go infront of court with the TUIfly cases we’ve lost. But it is possible that other passengers went with their TUIfly cases infront of court after the ECJ decision and they might be able to get a compensation.”

48. Cât trebuie să plătesc pentru a beneficia de serviciile avocaților voștri?

Nu trebuie să plătești nimic pentru a beneficia de asistență din partea avocaților contractanți deoarece Claim Flights acoperă toate cheltuielile. Dacă pierdem disputa în instanță, Claim Flights suportă toate cheltuielile.

49. Cum pot afla în ce stadiu este cererea mea?

De îndată ce există noi informații cu privire la procesarea cererii tale, te vom informa imediat prin e-mail. Dacă nu ai primit nicio informație nouă, înseamnă că momentan nu există actualizări noi privind cazul tău.

50. Pot de asemenea să fac o cerere din partea altei persoane?

Da, poți depune o cerere de compensație pentru toate persoanele care au fost înregistrate pe rezervarea făcută de tine. Alternativ, orice persoană de pe rezervarea ta poate completa formularul online de cerere pe cont propriu.

51. Îmi garantează Claim Flights că voi obține o compensație?

ClaimFlights nu garantează că vei primi o compensație. Cu toate acestea, poți cere oricând părerea agenților Claim Flights cu privire la modul cel mai bun în care ar trebui să procedezi dacă întâmpini dificultăți în ceea ce privește cererea de compensație.

52. Care este durata maximă de timp în care îmi pot prezenta cererea de compensație?

„În Regatul Unit, poți solicita compensație pentru zborurile care au avut loc în ultimii 6 ani. În multe alte țări europene, poți solicita compensație cu cel puțin 3 ani după ce zborul a avut loc.

Timpul se calculează începând de la sfârșitul anului* în care aț călătorit: dacă, de exemplu, data de zbor a fost 1 ianuarie 2015, poți solicita o compensație până la 31 decembrie 2018 – aproape 4 ani.

*Principiul conform căruia timpul se calculează începând de la sfârșitul anului în care ai călătorit se aplică doar în Germania.”

53. Ce documente sunt necesare pentru a putea face o cerere de compensație?

ClaimFlights are nevoie de o copie a mai multor documente de călătorie (confirmare de rezervare, bilete electronice, documentul de îmbarcare) înainte de a putea solicita o cerere pentru tine. Poți atașa documentele necesare în timp ce completezi formularul de cerere de compensație online.

54. Pot face o cerere de compensație atunci când am așteptat pentru mai mult de 3 ore la plecare, dar am sosit la timp?

Nu, nu poți face o cerere de compensație pentru o întârziere la plecare. Dacă zborul începe cu întârziere, dar ajunge la timp, nu ai dreptul la o compensație financiară. Acest lucru se schimbă dacă zborul tău este anulat și ți se oferă o nouă dată de plecare și de sosire. Pentru zboruri anulate, se aplică reguli diferite și trebuie să verifici validitatea cererii tale utilizând gratuit calculatorul de compensații ClaimFlights sau în chat-ul live, la https://claimflights.ro

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale