Compensație pentru întârziere și anulare a zborurilor Tarom Airlines

Pentru zbor întârziat Tarom Airlines, în cazul în care întârzierea depășește 3 ore, sau zboruri anulate fără notificare prealabilă, ești eligibil pentru compensație după cum prevede regulamentul CE nr 261 2004.

Introdu detaliile zborului tău și verifică gratuit valoarea sumei pe care o poți cere:

Despăgubiri întârziere avion Tarom Airlines

Iată tot ce trebuie să știi pentru a obține o compensație de până la 600€ per pasager în conformitate cu regulamentul UE 261 pentru zbor întârziat sau anulări.

Poți fi eligibil pentru compensație dacă …

  1. zborul tău a sosit cu întârzieri de zbor de 3 ore sau mai mult
  2. ai plecat de pe un aeroport din UE
  3. ai ajuns pe un aeroport din UE cu o companie aeriană înregistrată în UE
  4. întârzierea nu s-a datorat unor circumstanțe extraordinare
Valoarea compensației variază între 250€ și 600€, în funcție de distanța parcursă și durata întârzierii.

Introdu zborul și verifică suma pe care o poți cere: verifică gratuit zborul.

Zborul vostru, drepturile voastre! Legea UE v-ar putea acorda compensații. Investigați companiile de revendicare pentru compensații la zboruri care luptă pentru drepturile voastre – este o chestiune de justiție!

Ce ar trebui să faci în cazul în care zborul cu a întârziat?

  • ✔ întreabă ce motiv a cauzat întârziera zborului / adresează companiilor aeriene întrebarea aceasta
  • ✔ obține o confirmare scrisă de la serviciul de suport clienți al companiei aeriene
  • ✔ notează-ți ora reală de sosire (adică atunci când ușa avionului a fost deschisă)
  • ✔ adună dovezi suplimentare (de exemplu, fotografii, bilet de avion, chitanțe etc.)
  • ✔ introdu detaliile zborului în formularul nostru de cerere
  • ✔ verifică dacă ești eligibil pentru compensație
  • ✔ lasă-ne pe noi să ne ocupăm de cazul tău pentru un proces de despăgubire fără probleme (lucrăm în bază principiului „Nu câștigăm = Nu ne plătești”)

Drepturile pasagerilor conform legii UE 261

În conformitate cu Regulamentul CE Nr 261/2004, pasagerii aerieni au dreptul la compensații sau rambursări pentru întârzieri mai lungi ale zborurilor, anulări și refuz la îmbarcare cauzat de zbor suprarezervat.

 În aceste cazuri, ai dreptul la o compensație dacă a fost vina companiei aeriene pentru…

  • zboruri întârziate: dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere de peste 3 ore
  • zboruri anulate: dacă nu ai fost informat(ă) despre acest zbor anulat printr-o notificare prealabilă cu cel puțin 0-14 zile înainte de plecare
  • refuzarea îmbarcării: dacă ți s-a refuzat dreptul de a te îmbarca din cauza unui zbor cu suprarezervare
  • conexiuni pierdute: dacă ți-ai pierdut zborul de legătură din cauza întârzierii sau anulării primului zbor și ai ajuns mai târziu de 3 ore la destinația finală
Însă, dacă întreruperile de zbor au fost cauzate de niște circumstanțe extraordinare, nu ai dreptul la o compensație.

Exemple de astfel de circumstanțe includ amenințări la adresa securității, greve, tsunami, condiții meteorologice extreme sau oricare alt caz de forță majoră.

Pentru a afla mai multe despre dreptul la rambursare, citește CE261 – Drepturile pasagerilor aerieni din UE

Cât puteți revendica pentru întârzierile zborurilor?

Suma compensației variază între 250€ și 600€, în funcție de distanța parcursă și durata întârzierii.

Sumă compensație
Suma compensației variază între 250€ și 600€, în funcție de distanța parcursă și durata întârzierii.

Drepturi întârziere avion Tarom Airlines

Întârziere avion despăgubire – ești eligibil dacă …

  • ✔ zborul a avut întârzieri de 3 ore la aeroportul de sosire, adică la destinația finală
  • ✔ ai plecat de pe un aeroport din UE sau ai ajuns pe un aeroport din UE cu companiile aeriene înregistrate în UE.

În cadrul UE,

  • Dacă ai călătorit până în 1.500 km, poți solicita până la 250€
  • Și peste 1.500 km poți solicita până la 400€

Între aeroportul din UE și aeroportul din afara UE

  • Dacă ai călătorit până în 1.500 km, poți solicita până la 250€
  • Dacă distanța este cuprinsă între 1.500 și 3.500 km, poți solicita până la 400€
  • Iar dacă distanța este mai mare de 3500 km și întârzierea depășește 4 ore, poți solicita o compensație financiară de până la 600€
S-ar putea să te intereseze următorul subiect: Ghid complet despre compensatii întârziere zbor

Drepturi în caz de întârzieri la plecare

În cazul unor întârzieri de zbor de 2 ore sau mai mult, față de ora stabilită de plecare, companiile aeriene trebuie să ofere …

  • mâncare și băuturi răcoritoare gratuite
  • 2 apeluri gratuite, servicii de e-mail sau fax

Pentru un zbor cu întârziere de 5 ore sau mai mult:

  • ar trebui să fii redirecționat cu cel mai rapid zbor disponibil. Alternativ, poți solicita rambursarea valorii biletului (care ar trebui să fie transferată în următoarele 7 zile lucrătoare), dacă nu ești dispus să călătorești,
  • cazare la hotel și facilități de transport între aeroport și hotel pentru o întârziere care are loc peste noapte sau când șederea devine necesară
În plus, dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere mai mare de 3 ore, ai de asemenea dreptul la o compensație din partea numele-companiei. Pe lângă aceasta, dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere mai mare de 3 ore, ai dreptul la o compensație din partea companiilor aeriene.

S-ar putea să te intereseze și acest subiect: Zborul meu a întârziat, care sunt drepturile mele?

Tarom Airlines drepturi zboruri anulate

Dacă zborul tău a fost anulat și nu ai primit o notificare prealabilă de cel puțin 14 zile, poți cere compensare pentru anularea zborurilor sau poți obține o rambursare.

Există două opțiuni disponibile …

  1. Poți solicita o rambursare a biletului, sau
  2. Poți cere schimbarea zborului sau un zbor alternativ.

În cazul în care zborul alternativ sau de înlocuire a întârziat dincolo de ora programată de sosire, ai dreptul la compensații zbor anulat

Suma variază între 125 € și 600 € în funcție de …

  • Numărul de zile care a trecut de când ai fost informat despre întârziere
  • lungimea întârzierii și
  • Distanța parcursă

S-ar putea să te intereseze și acest subiect: Zborul meu a fost anulat. Pot cere o compensație?

Tarom Airlines refuză îmbarcarea – drepturile pasagerilor

Dacă ți s-a refuzat îmbarcarea, poți fi eligibil pentru compensație în baza Regulamentului european EC261 care îți acordă până la 600€ dacă …
  • te-ai prezentat la timp pentru check-in și
  • ai o rezervare de zbor și o documentație de călătorie validă și
  • ți s-a refuzat îmbarcarea din cauza suprarezervării (vinderea unui număr de bilete de avion prea mare) și
  • nu ai renunțat voluntar la locul tău
Dacă ți s-a refuzat îmbarcarea la bordul aeronavei din cauza suprarezervării, ar trebui să fii redirecționat cu primul zbor disponibil.

Alternativ, poți solicita rambursarea valorii biletului (care ar trebui să fie transferată în următoarele 7 zile lucrătoare), dacă nu ești dispus să călătorești.

Dacă ai rămas blocat pe aeroport datorită unor probleme ale zborului de înlocuire, ai dreptul să primești gratuit:

  • mese și băuturi răcoritoare
  • 2 apeluri telefonice, servicii de e-mail sau fax
  • cazare la hotel și facilități de transport (pentru o întârziere care are loc peste noapte sau când șederea devine necesară)

Drepturi în cazul unui zbor de legătură pierdut Tarom Airlines

Un zbor de legătură este un zbor rezervat cu un singur număr de rezervare sau printr-o singură acțiune de rezervare.

S-ar putea să fii eligibil pentru compensarea zborurilor pierdute cu până la 600 € în baza Regulamentului Uniunii Europene CE 261, dacă …

→ aceeași companie aeriană operează zborul/zborurile de legătură pe care l-ai pierdut din cauza unei probleme ale primului zbor și

→ întârzierea la destinația finală este mai mare de trei ore.

Sunt eligibil pentru compensație?

Regulamentul CE 261/2004 este o lege europeană, se aplică spațiului aerian al UE. Nu trebuie să fii cetățean al UE pentru a putea cere compensarea zborurilor.

Regulamentul stabilește faptul că poți cere despăgubire pentru zboruri plecate de pe un aeroport situat în statele membre ale UE (cu orice companie aeriană) sau cele care au ajuns pe un aeroport situat în statele membre ale UE cu o companie aeriană reglementată de UE.

Plecare și Destinație Companie aeriană EU Companie aeriană non-EU
Din spațiul UE în spațiul UE
Din spațiul UE în afara spațiului UE
Din afara spațiului UE în spațiul UE
Din afara spațiului UE în afara spațiului UE

Conform cu acest tabel, ești eligibil pentru o despăgubire zbor întârziat în baza Regulamentului CE 261.

Calculează suma pe care Tarom Airlines ți-o datorează

Pasagerii nu sunt adesea conștienți de drepturile lor și în cele din urmă cer o sumă mult mai mică în comparație cu cea la care au dreptul.

La Claim Flights, îți punem la dispoziție un calculator despăgubiri zbor întârziat. Acesta te ajută să calculezi suma pe care o poți solicita din partea companiei aeriene.

Poți să verifici gratuit suma pe care Tarom Airlines ți-o datorează.

Cum să cer o despăgubire în cazul unei întârzieri de zbor?:

  1. ✔ Adună dovezile legate de întârziere

    • ➔ obține o confirmare scrisă din partea companiilor aeriene
    • ➔ fotografiază panoul de informații zboruri
    • ➔ adună datele de contact ale celorlalți pasageri (care pot fi martori)
  2. ✔ Ai la-ndemână documentele

    • ➔ documentele de zbor (biletul de avion, carte de îmbarcare)
    • ➔ chitanțe sau facturi care demonstrează costurile suplimentare (de ex. taxi, mâncare, cazare)
  3. ✔ Fă cererea de compensație

    • ➔ introdu detaliile zborului
    • ➔ află suma pe care o poți cere (dacă ai întrebări, citește acest ghid)
    • ➔ completează formularul de cerere (nu durează mai mult de 2 minute)
    • ➔ poți alege ca „ClaimFlights” să ceară despăgubirea în numele tău

Cum să ceri compensație pentru întârzieri Tarom Airlines?

În general, atunci când pasagerii abordează compania aeriană, li se oferă scuze precum „circumstanțe extraordinare” și, prin urmare, nu au acces la compensații.

Însă, noi știm motivul real din spatele problemelor de zbor și te putem ajuta cu cererea ta de compensație.

Pentru a demara procesul de cerere de compensație, verifică zborul cu ajutorul calculatorului nostru de verificare a compensațiilor.

Tot ce trebuie să faci este să completezi acest formular întârziere zbor, furnizând-ne numărul de zbor al, data călătoriei și câteva informații suplimentare.

În cazul în care decizi să mergi mai departe cu cererea de despăgubire prin intermediul nostru, trimite-ne datele tale personale și împuternicește-ne pentru a putea cere despăgubirea în numele tău, semnând contractul digital.

Lucrăm în baza principiului „Nu câștigăm = Nu ne plătești”. Nu trebuie să plătești nimic dacă nu reușim să obținem o compensație. Nu există niciun risc financiar. Ne plătești numai dacă obținem bani.

Experții noștri în despăgubiri vor lucra cu diverse echipe pentru a colecta date astfel încât totul să meargă fără probleme.

Experții noștri au acces la informații despre zboruri, cum ar fi durata întârzierii, motivul care a cauzat întârzierea, orele de plecare și sosire ale zborurilor etc., ceea ce ne oferă mult mai multe șanse de a obține compensația.

Nu mai aștepta, cere-ți drepturile acum!

Beneficiile de a Angaja ClaimFlights pentru Drepturile Dumneavoastră

Comision de Succes de 21% + TVA

Un comision de serviciu în valoare de 21% din suma totală a compensației, la care se adaugă TVA standard de 19% din România în cazul cererilor de succes.

Date de Zbor Superioare

Date de zbor superioare și procese de conducere, a gestionat deja mai multe mii de cazuri de cereri de drepturi ale pasagerilor.
Q

Fără Alte Taxe

Fără costuri ascunse, taxă de administrare sau taxă de transfer. Costuri mici și o alternativă corectă la AirHelp sau AirClaim.

Profesioniști în Cereri

Experți personali în cereri de la ClaimFlights ca lucrători de caz și suport pentru clienți prin chat, e-mail, telefon sau zona de conectare.

Calitate Înaltă

Garanție de calitate și un raport mare de profit în instanță (aproape 100% rată de succes în instanță).

Proces Eficient de Cerere

Tehnologii de ultimă generație, întregul proces de cerere gestionat online fără a fi necesare tipărirea sau trimiterea prin poștă (cu excepția cazului în care există proceduri judiciare).

Despre TAROM Airlines

Cu sediul principal în Otopeni, România, TAROM este o companie aeriană românească, fondată în 1954, și rămâne cea mai veche linie aeriană în funcțiune din țară și principalul său transportator. Este deținută de guvernul României, care are peste 95% din acțiuni. Mai cunoscută sub acronimul său, TAROM reprezintă Transporturile Aeriene Române.

TAROM Airlines

Alianțe

TAROM este membru al alianței SkyTeam, care este, fără îndoială, una dintre cele mai mari alianțe de companii aeriene din lume, iar compania aeriană românească are, de asemenea, o serie de legături strategice cu Aegean Airlines, AtlasGlobal, Iberia Airlines și Olympic Air.

Acorduri de partajare a codurilor

TAROM are parteneriate în acorduri de partajare a codurilor cu companii aeriene precum Air Serbia, Aeroflot, Austrian Airlines, Bulgaria Airlines, Air France, Alitalia, KLM și mai multe altele.

Destinații principale

TAROM are o poziție excelentă în destinațiile europene, fără a menționa cele din Asia și America de Nord. Unele dintre principalele lor destinații sunt Egiptul, Franța, Grecia, Italia, Turcia și SUA.

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale