Compararea Tarifelor între AirHelp, AirClaim și Alte Companii de Compensații

Ți s-a întârziat sau anulat zborul? Companiile de compensații pentru zboruri te pot ajuta să-ți faci valabile drepturile, fără costuri upfront. Află cine îți oferă cea mai mare despăgubire.

Calculator despăgubiri întârzieri zbor

Nu-ți amintești detaliile zborului? Click aici

Comparație de Taxele pentru AirHelp, AirClaim și Cele Mai Bune Firme de Recuperare

Compensații pentru întârzierea zborului: Unde obții cea mai bună plată
Pentru Distanță până la 1500 km 1501 km până la 3500 km mai mult de 3500 km
Compensații conform legii UE 250 € 400 € 600 €
ClaimFlights 187,525 € 300,04 € 450,06 €
Intarziere 187,5 € 300 € 450 €
AirClaim 163,725 € 261,96 € 392,94 €
AirAdvisor 125 € 200 € 300 €
AirHelp 125 € 200 € 300 €
*Notă: Acest articol a fost inițial creat în iunie 2019 și revizuit în octombrie 2023 cu informații actualizate despre cele mai bune companii de cereri de compensare pentru întârzieri de zbor. Am verificat tarifele lor și am pregătit acest subiect de comparație pentru pasagerii aerieni români pentru a alege cea mai bună companie de cereri de compensare pentru zboruri. Suma plătită este calculată după o presupunere, și anume că cazul a fost dus în instanță, fiind percepute o taxă de serviciu și o taxă pentru acțiune legală.

Verifică cât poți obține

Obține compensații rapid, ușor și fără riscuri

Transparența Tarifelor în Cererile de Compensare a Zborurilor

În prezent, solicitarea unei compensații pentru întârzieri sau anulări de zboruri a devenit o operațiune costisitoare. Numeroase companii specializate în asistarea pasagerilor în depunerea acestor reclamații și-au modificat politicile de tarifare.

Această schimbare a dus la o dificultate sporită pentru consumatorii finali în evaluarea costurilor asociate fiecărei companii, făcând astfel procesul de selecție a celei mai potrivite firme de reclamații pentru zborurile cu întârziere o sarcină complexă.

Un aspect complicat este dat de faptul că unii furnizori de astfel de servicii adoptă modele de comision consecutiv, unde clienții trebuie să acopere atât taxa de serviciu, cât și costurile legate de susținerea cazului în instanță, cu procente diferite. Cu o astfel de abordare a tarifelor, claritatea devine un lux pentru clienți, iar înțelegerea costului final devine o provocare.

Cu scopul de a aduce mai multă transparență, prezentăm costurile totale în cifre, iar compensația finală reprezintă suma pe care o veți primi după deducerea tuturor cheltuielilor, inclusiv taxa de serviciu, taxele de administrare și TVA. Astfel, veți putea să vă faceți o idee mai clară despre suma pe care ați putea să o obțineți.

Cum să găsiți o companie de compensare a întârzierilor de zbor de încredere!

În plus față de plata de primit, ar trebui să luați în considerare și alți factori, cum ar fi.

h

Înregistrarea Companiei

Aceasta se asigură că compania de compensare pe care o alegeți este o firmă legală înregistrată specializată în cererile conform EU261.
v

Feedback de la Clienți

Verificați feedback-ul pe care îl lasă clienții pentru serviciul lor de reclamații pe Trustpilot, Google sau pe astfel de site-uri de recenzii.

Procesul de Reclamații

Procesul de reclamații pentru compensarea zborului ar trebui, desigur, să fie cu efort minim și să ofere o experiență mai bună pentru utilizatori.

Costuri Ascunse

Verificați costurile ascunse (de exemplu, taxele pentru acțiuni legale, taxele de transfer bancar, etc.), și citiți termenii și condițiile lor.

Experiență în Reclamații UE

Verificați experiența companiilor de reclamații cu privire la drepturile pasagerilor aerieni din UE, conform cerințelor EC 261.

Factor de Securitate

Factori de securitate, cum ar fi transmiterea datelor dvs. printr-o rețea securizată.

Locația Companiei

Locația companiei. Pot exista probleme de comunicare cu companiile internaționale.

Ușurința de Utilizare

Serviciu ușor de accesat sau prietenos pentru utilizatori (website, chat sau suport online).

Sfaturi Strategice pentru Alegerea unei Companii de Cereri de Compensare pentru Zboruri de Reputație!

Asigurarea cererii dvs. împotriva falimentului și supravegherea guvernamentală sunt beneficii potențiale atunci când alegeți o firmă legal înregistrată. În caz de probleme, puteți apela la autoritatea guvernamentală și să depuneți plângere împotriva companiei, iar guvernul vă va sprijini.

S-ar putea să întâmpinați probleme dacă compania este un intermediar în cereri de compensare. Există mai multe companii de compensare a zborurilor care pretind că vă pot ajuta.

Cu toate acestea, ceea ce fac cu adevărat este să colecteze informațiile dvs., de obicei prin intermediul unui site web, și apoi să vândă cazul dvs. unei firme sau unui avocat înregistrat! Nu sunt multe companii care se ocupă de cereri pentru zborurile din UE.

ClaimFlights a depus mii de cereri de despăgubire pentru întârzieri și anulări de zboruri în cadrul UE și are cunoștințele și rețelele necesare pentru a procesa cererile.

În 2023, multe furnizori de servicii de cerere au introdus noi sisteme de tarifare, inclusiv:
Cost total de peste 50% pentru a fi reprezentat în instanță (adică taxa de serviciu și taxa pentru acțiune legală)

  • Sisteme cu o gamă de prețuri cuprinsă între 20% și peste 50%
  • Uneori, sisteme de tarifare dificil de înțeles

Ar trebui să aruncați și o privire rapidă asupra termenilor și condițiilor lor. Unele companii ascund costuri ridicate în termenii și condițiile lor.

Verificați dacă compania percepe o „taxă pentru acțiune legală” suplimentară atunci când cazul ajunge în instanță sau alte costuri, cum ar fi taxe administrative sau taxe de transfer bancar.

Să vedem acum cât de mari sunt tarifele percepute de companiile de cerere pentru compensarea întârzierilor de zbor în cadrul UE.

Verifică cât poți obține

Obține compensații rapid, ușor și fără riscuri

AirHelp, AirClaim, AirAdvisor, Intarziere și ClaimFlights – Care e cea mai buna firma pentru intarzieri la zbor? Pareri clientilor?

Multe persoane se întreabă cine plătește cel mai mult între AirHelp, AirClaim și ClaimFlights. Să descoperim analizând taxa lor de serviciu, taxa pentru acțiune legală și dacă sunt implicate alte taxe.

În continuare, vom analiza mai în detaliu fiecare dintre aceste companii, precum și Intarziere și AirAdvisor, pentru a vă ajuta să înțelegeți care oferă cele mai avantajoase condiții pentru recuperarea compensațiilor în caz de întârzieri sau anulări ale zborurilor.

Taxele AirHelp

AirHelp Limited este o companie legitimă cu sediul în Hong Kong, China, și operează și în România. AirHelp aplică o taxă de serviciu de 35% (inclusiv TVA) și o taxă de acțiune legală de 15% (inclusiv TVA) în situația în care cererea de compensație trebuie să fie prezentată în instanță.

Prin urmare, AirHelp percepe 50% din suma totală a compensației pentru zbor, atunci când este necesară implicarea într-o acțiune legală.

Opinii și Evaluări AirHelp România

AirHelp are numeroase opinii și evaluări de la clienți, inclusiv din România, pe platforma Trustpilot. Aceste recenzii oferă o perspectivă obiectivă asupra serviciului lor de cerere de compensații pentru zboruri, tarifelor și experienței generale. Prin examinarea experiențelor clienților lor, puteți lua o decizie informată cu privire la alegerea AirHelp pentru recuperarea compensațiilor de la companiile aeriene.

Evaluarea AirHelp pe Trustpilot este de 4,6 din 5 stele, bazată pe 159,464 de recenzii de la clienți (în data de 27 octombrie 2023).

Airhelp Comision

Distanța de călătorie În conformitate cu legislația UE, primiți Taxele Airhehp
((35% taxă de serviciu + 15% taxă de acțiune în justiție)
Prin Airhelp primești
1501 km până la 3500 km 250 € 125 € 125 €
mai mult de 3500 km 400 € 200 € 200 €
Über 3500 km 600 € 300 € 300 €

* Toate informațiile despre prețuri au fost luate din lista de prețuri „Publicată: 2023.06.05”. Analiza a fost efectuată la data de 01.09.2023.

AirClaim în România: Taxe și Opinii

Firmele de recuperare, cum ar fi AirClaim, sunt esențiale pentru pasagerii care doresc să obțină compensații de la companiile aeriene pentru zborurile anulate, întârziate sau suprarezervate. AirClaim operează pe un model „fără câștig, fără plată”, percepând o comisie doar dacă reușesc să obțină compensația pentru pasageri.

AirClaim percepe o taxă de 29% din suma totală a compensației obținute, la care se adaugă TVA. În cazul în care clienții nu sunt eligibili pentru compensație sau cererea lor a fost respinsă, nu li se impun niciun fel de taxe.

Recenzii și Evaluări AirClaim

Este important să verificați opiniile și evaluările clienților cu privire la serviciul lor. AirClaim România are o evaluare de 2.6 stele pe Trustpilot și a adunat 11 recenzii până în octombrie 2023, oferindu-vă o perspectivă asupra experiențelor altor pasageri cu această companie de cerere de compensație pentru zboruri.

AirClaim Comision

Distanța de călătorie În conformitate cu legislația UE, primiți Taxele AirClaim
(29% taxă de serviciu + TVA)
Prin AirClaim
primești
până la 1500 km 250 € 86,275 € 163,725 €
1501 km până la 3500 km 400 € 138,04 € 261.96 €
mai mult de 3500 km 600 € 207,06 € 392,94 €

* Cea mai mare marjă și presupunând că cazul merge în judecată.

Taxele AirAdvisor

AirAdvisor ajută pasagerii aerieni să solicite compensații pentru întârzieri, anulări și suprarezervări de zboruri începând cu anul 2017.

AirAdvisor percepe o taxă de serviciu echivalentă cu 30% din compensația datorată sau 50% atunci când este necesară acțiunea legală pentru recuperare. Această taxă este percepută numai în cazul în care cererea este un succes.

Recenzii de la Clienții AirAdvisor

AirAdvisor are o evaluare de 3.5 stele din 5 pe Trustpilot, cu peste 312 recenzii până în octombrie 2023. Acest lucru sugerează că AirAdvisor a servit mulți dintre clienții săi, dintre care unii au avut experiențe pozitive și alții au avut experiențe negative.

AirAdvisor Comision

Distanța de călătorie În conformitate cu legislația UE, primiți Taxele AirAdvisor
(50% când este necesară acțiunea legală)
Prin AirAdvisor
primești
până la 1500 km 250 € 125 € 125 €
1501 km până la 3500 km 400 € 200 € 200 €
mai mult de 3500 km 600 € 300 € 300 €

* Cea mai mare marjă și presupunând că cazul merge în judecată.

Taxele Intarziere

Intarziere, o companie românească de drepturi ale pasagerilor de zbor, ajută pasagerii aerieni să obțină compensații de la companiile aeriene pentru zborurile întârziate sau anulate. Puteți verifica gratuit dacă aveți dreptul la compensație. Nu se percepe nicio plată inițială, doar în caz de succes, ei percep o comisie de 25%.

Rata de comision la Intarziere este de 25% din suma totală a compensației recuperate, dar această taxă se aplică doar în cazurile în care cererea reușește. Intarziere are o evaluare de 4,5 stele pe Trustpilot, cu peste 13 recenzii.

Intarziere Comision

Distanța de călătorie În conformitate cu legislația UE, primiți Taxele Intarziere
(25% taxă de serviciu)
Prin Intarziere
primești
până la 1500 km 250 € 62,5 € 187,5 €
1501 km până la 3500 km 400 € 100 € 300 €
mai mult de 3500 km 600 € 150 € 450 €

* Cea mai mare marjă și presupunând că cazul merge în judecată.

Taxele ClaimFlights

ClaimFlights este o marcă înregistrată la EUIPO a societății Claim Flights GmbH. ClaimFlights ajută pasagerii aerieni care călătoresc spre și dinspre România să obțină compensații pentru zborurile întârziate sau anulate, în conformitate cu legea UE EC 261.

ClaimFlights percepe o taxă de succes de 21% (plus TVA-ul de 19% din România) din suma compensației, iar restul sumei este transferat în contul dvs. bancar fără nicio taxă suplimentară pentru transferul prin transfer bancar sau IBAN.

ClaimFlights nu percepe nicio taxă de administrare și nu există costuri ascunse. De asemenea, emite facturi gratuit.

Experiența Clienților ClaimFlights

ClaimFlights are o evaluare de 4.7 din 5 stele pe Trustpilot, pe baza a 335 de recenzii de la clienți referitoare la serviciul lor de cerere de compensație pentru zboruri, experiența pe portal și asistența experților legali. Bazându-ne pe recenziile de pe Trustpilot, clienții ClaimFlights au avut o experiență excelentă cu această companie și îi recomandă pentru cererile de compensație pentru zborurile din UE.

ClaimFlights Comision

Distanța de călătorie În conformitate cu legislația UE, primiți Taxele ClaimFlights
(21% taxă de serviciu + TVA)
Prin ClaimFlights
primești
până la 1500 km 250 € 62,47 € 187,525 €
1501 km până la 3500 km 400 € 99,96 € 300,04 €
mai mult de 3500 km 600 € 149,94 € 450,06 €

* Cea mai mare marjă și presupunând că cazul merge în judecată.

Verifică cât poți obține

Obține compensații rapid, ușor și fără riscuri

Drepturile Dvs. la Compensație pentru Întârzieri sau Anulări

Conform Regulamentului UE 261/2004, pasagerii au dreptul la compensație de până la 600 de euro de la companiile aeriene pentru întârzieri de zbor de peste 3 ore, anulări de zbor fără notificare prealabilă și îmbarcări refuzate din cauza zborurilor supravândute.

Pentru a fi eligibil pentru compensație, vina trebuie să aparțină companiilor aeriene și să nu fie din cauza circumstanțelor extraordinare, cum ar fi condițiile meteorologice extreme sau „forța majoră”.

Uneori devine dificil să solicitați compensația pe care compania aeriană o datorează, adesea aceasta este respinsă sau nu există niciun răspuns la scrisoarea sau e-mailul clientului.

Așadar, dacă nu reușiți să rezolvați problema singuri, „Companiile pentru Cereri de Compensații pentru Întârzieri de Zbor” vă pot ajuta să recuperați banii – adesea chiar în cel mai scurt timp posibil.

Beneficiile de a Angaja ClaimFlights pentru Drepturile Dumneavoastră

Comision de Succes de 21% + TVA

Un comision de serviciu în valoare de 21% din suma totală a compensației, la care se adaugă TVA standard de 19% din România în cazul cererilor de succes.

Date de Zbor Superioare

Date de zbor superioare și procese de conducere, a gestionat deja mai multe mii de cazuri de cereri de drepturi ale pasagerilor.

Q

Fără Alte Taxe

Fără costuri ascunse, taxă de administrare sau taxă de transfer. Costuri mici și o alternativă corectă la AirHelp sau AirClaim.

Profesioniști în Cereri

Experți personali în cereri de la ClaimFlights ca lucrători de caz și suport pentru clienți prin chat, e-mail, telefon sau zona de conectare.

Calitate Înaltă

Garanție de calitate și un raport mare de profit în instanță (aproape 100% rată de succes în instanță).

Proces Eficient de Cerere

Tehnologii de ultimă generație, întregul proces de cerere gestionat online fără a fi necesare tipărirea sau trimiterea prin poștă (cu excepția cazului în care există proceduri judiciare).

Întrebări Frecvente

Cum funcționează companiile de compensare a zborurilor?

Majoritatea companiilor vă cer un mandat de reprezentare pentru a vă gestiona cazul. Acest lucru este normal și probabil cea mai bună modalitate de a vă reprezenta în fața instanței sau a companiei aeriene. Acest lucru le oferă autoritatea să lucreze în numele dumneavoastră.

Fără taxe upfront. Odată ce primesc banii de la compania aeriană, ei își percep taxa de serviciu și virează banii în contul dumneavoastră.

De ce să alegeți o firmă de recuperare a compensațiilor pentru zboruri în loc să faceți o cerere direct la companiile aeriene?

În mod obișnuit, toate firmele de gestionare a cererilor lucrează pe baza principiului „Fără câștig, fără plată”, astfel încât să nu riscați să pierdeți bani, chiar și în cazul în care este necesară acțiunea legală.

Acestea acționează în numele dumneavoastră pentru a lupta pentru drepturile dumneavoastră și pentru a obține banii pe care companiile aeriene vi-i datorează.

În schimb, dacă abordați direct companiile aeriene, s-ar putea să fie necesar să plătiți o taxă de avocat și să suportați costurile de judecată dacă cazul nu este în favoarea dumneavoastră.

S-ar putea să fie necesar să urmăriți îndeaproape cazul cu companiile aeriene și să vă dedicați timpul prețios acestui proces.

La ce ar trebui să fiți atenți când selectați o companie pentru cererea de compensare a întârzierilor la zbor?

Indiferent de serviciile pe care le alegeți sau de compania pe care o considerați cea mai bună pentru obținerea compensației pentru întârzierile la zbor, asigurați-vă întotdeauna că compania este onestă în privința procesului dumneavoastră de cerere.

Există suficientă transparență cu privire la procesul dumneavoastră de cerere. Fiți vigilenți cu privire la companiile care durează mai mult decât era de așteptat pentru procesarea cererilor de compensare pentru zboruri înainte de a anunța în cele din urmă că cazul este închis.

Cine sunt alternativele la AirHelp?

ClaimFlights, Intarziere, AirCashBack, AirClaim, ClaimCompass, SkyCop și AirAdvisor sunt alternatively sale, care pot să vă reprezinte cererea împotriva companiei aeriene.

Cât trebuie să plătesc pentru experți legali?

Nu există costuri pentru a angaja experți legali la ClaimFlights. Cu toate acestea, AirHelp și AirAdvisor vă pot percepe taxe suplimentare pentru acțiuni legale.

Dacă pierdem procesul în instanță, suportăm toate costurile, deoarece oferim servicii de compensare a zborurilor pe baza principiului „Fără câștig, fără plată”.

Cum să Alegi Cea Mai Bună Companie pentru Compensații Zboruri

Primul pas în alegerea companiei potrivite pentru solicitarea de compensații este să te asiguri că firma pe care o alegi este legal înregistrată.

O firmă legal înregistrată poate aduce avantaje importante, precum asigurarea cererii tale de compensație în caz de faliment, deoarece este supravegheată de organele legislative competente.

În cazul unor probleme, ai posibilitatea să faci plângeri la autorități împotriva firmei, iar acestea pot interveni în rezolvarea conflictului.

În cazul în care statutul firmei este neclar sau aceasta este înregistrată într-o țară cunoscută pentru practicile fiscale dubioase, ar trebui să fii precaut.

Există companii care pretind că pot ajuta, dar de fapt, obțin doar informațiile tale, de obicei prin intermediul unui site web, și apoi vând cazul tău unei firme legal înregistrate sau avocaților!

Există numeroși avocați care lucrează în acest mod pentru a obține cazuri.

Este AirHelp sigur pentru cereri de întârziere a zborului?

AirHelp are reprezentanți în Danemarca și o birou înregistrat în Hong Kong, China. Prin urmare, este sigur să vă exercitați drepturile prin intermediul AirHelp.

Care este cea mai bună companie de cereri pentru întârzieri de zbor?

ClaimFlights percepe o taxă de serviciu mult mai mică în comparație cu alții. În plus, nu există taxe suplimentare pentru acțiuni legale, taxe de transfer bancar sau alte costuri ascunse.

Care este rata de succes a companiilor de compensare a zborurilor?

De cele mai multe ori, au succes în lupta împotriva companiilor aeriene pentru clienții lor.

Ce spun clienții despre noi

Trustpilot Reviews
Google Reviews
Facebook Reviews

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale