Despăgubiri întârziere avion Wizz Air

Pentru zbor întârziat Wizz Air, în cazul în care întârzierea depășește 3 ore, sau zboruri anulate fără notificare prealabilă, ești eligibil pentru compensație după cum prevede regulamentul CE nr 261 2004.

Introdu detaliile zborului tău și verifică gratuit valoarea sumei pe care o poți cere:

Despăgubiri întârziere avion Wizz Air

Iată tot ce trebuie să știi pentru a obține o compensație de până la 600€ per pasager în conformitate cu regulamentul UE 261 pentru zbor întârziat sau anulări.

✈ Poți fi eligibil pentru compensație dacă …

  1. zborul tău a sosit cu întârzieri de zbor de 3 ore sau mai mult
  2. ai plecat de pe un aeroport din UE
  3. ai ajuns pe un aeroport din UE cu o companie aeriană înregistrată în UE
  4. întârzierea nu s-a datorat unor circumstanțe extraordinare

Valoarea compensației variază între 250€ și 600€, în funcție de distanța parcursă și durata întârzierii.

Introdu zborul și verifică suma pe care o poți cere: verifică gratuit zborul.

Experimentezi o neplăcere în timpul unui zbor? Legea UE ar putea fi biletul tău către compensație. Descoperă companiile de revendicare care oferă plăți de top pe baza principiului no win no fee!

✈ Ce ar trebui să faci în cazul în care zborul cu a întârziat?

  • ✔ întreabă ce motiv a cauzat întârziera zborului
  • ✔ obține o confirmare scrisă de la serviciul de suport clienți al companiei aeriene
  • ✔ notează-ți ora reală de sosire (adică atunci când ușa avionului a fost deschisă)
  • ✔ adună dovezi suplimentare (de exemplu, fotografii, bilet de avion, chitanțe etc.)
  • ✔ introdu detaliile zborului în formularul nostru de cerere
  • verifică dacă ești eligibil pentru compensație
  • ✔ lasă-ne pe noi să ne ocupăm de cazul tău pentru un proces de despăgubire fără probleme (lucrăm în bază principiului "Nu câștigăm = Nu ne plătești")

Drepturile pasagerilor conform legii UE 261

În conformitate cu Regulamentul CE Nr 261/2004, pasagerii aerieni au dreptul la compensații sau rambursări pentru întârzieri mai lungi ale zborurilor, anulări și refuz la îmbarcare cauzat de zbor suprarezervat.

✈ În aceste cazuri, ai dreptul la o compensație dacă a fost vina companiei aeriene pentru...

  • zboruri întârziate: dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere de peste 3 ore
  • zboruri anulate: dacă nu ai fost informat(ă) despre acest zbor anulat printr-o notificare prealabilă cu cel puțin 0-14 zile înainte de plecare
  • refuzarea îmbarcării: dacă ți s-a refuzat dreptul de a te îmbarca din cauza unui zbor cu suprarezervare
  • conexiuni pierdute: dacă ți-ai pierdut zborul de legătură din cauza întârzierii sau anulării primului zbor și ai ajuns mai târziu de 3 ore la destinația finală

Însă, dacă întreruperile de zbor au fost cauzate de niște circumstanțe extraordinare, nu ai dreptul la o compensație.

Exemple de astfel de circumstanțe includ amenințări la adresa securității, greve, tsunami, condiții meteorologice extreme sau oricare alt caz de forță majoră.

Pentru a afla mai multe despre dreptul la rambursare, citește CE261 - Drepturile pasagerilor aerieni din UE

Drepturi întârziere avion Wizz Air

Întârziere avion despăgubire - ești eligibil dacă ...

  • ✔ zborul a avut întârzieri de 3 ore la aeroportul de sosire, adică la destinația finală
  • ✔ ai plecat de pe un aeroport din UE sau ai ajuns pe un aeroport din UE cu companiile aeriene înregistrate în UE.

În cadrul UE,

  • Dacă ai călătorit până în 1.500 km, poți solicita până la 250€
  • Și peste 1.500 km poți solicita până la 400€

Între aeroportul din UE și aeroportul din afara UE

  • Dacă ai călătorit până în 1.500 km, poți solicita până la 250€
  • Dacă distanța este cuprinsă între 1.500 și 3.500 km, poți solicita până la 400€
  • Iar dacă distanța este mai mare de 3500 km și întârzierea depășește 4 ore, poți solicita o compensație financiară de până la 600€
S-ar putea să te intereseze următorul subiect: Ghid complet despre compensatii întârziere zbor

Drepturi în caz de întârzieri la plecare

În cazul unor întârzieri de zbor de 2 ore sau mai mult, față de ora stabilită de plecare, companiile aeriene trebuie să ofere ...

  • mâncare și băuturi răcoritoare gratuite
  • 2 apeluri gratuite, servicii de e-mail sau fax

Pentru un zbor cu întârziere de 5 ore sau mai mult:

  • ar trebui să fii redirecționat cu cel mai rapid zbor disponibil. Alternativ, poți solicita rambursarea valorii biletului (care ar trebui să fie transferată în următoarele 7 zile lucrătoare), dacă nu ești dispus să călătorești,
  • cazare la hotel și facilități de transport între aeroport și hotel pentru o întârziere care are loc peste noapte sau când șederea devine necesară

În plus, dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere mai mare de 3 ore, ai de asemenea dreptul la o compensație din partea numele-companiei. Pe lângă aceasta, dacă ai ajuns la destinația finală cu o întârziere mai mare de 3 ore, ai dreptul la o compensație din partea companiilor aeriene.

S-ar putea să te intereseze și acest subiect: Zborul meu a întârziat, care sunt drepturile mele?

Wizz Air drepturi zboruri anulate

Dacă zborul tău a fost anulat și nu ai primit o notificare prealabilă de cel puțin 14 zile, poți cere compensare pentru anularea zborurilor sau poți obține o rambursare.

Există două opțiuni disponibile ...

  1. Poți solicita o rambursare a biletului, sau
  2. Poți cere schimbarea zborului sau un zbor alternativ.

În cazul în care zborul alternativ sau de înlocuire a întârziat dincolo de ora programată de sosire, ai dreptul la compensații zbor anulat

Suma variază între 125 € și 600 € în funcție de ...

  • Numărul de zile care a trecut de când ai fost informat despre întârziere
  • lungimea întârzierii și
  • Distanța parcursă

S-ar putea să te intereseze și acest subiect: Zborul meu a fost anulat. Pot cere o compensație?

Wizz Air refuză îmbarcarea – drepturile pasagerilor

Dacă ți s-a refuzat îmbarcarea, poți fi eligibil pentru compensație în baza Regulamentului european EC261 care îți acordă până la 600€ dacă ...

  • te-ai prezentat la timp pentru check-in și
  • ai o rezervare de zbor și o documentație de călătorie validă și
  • ți s-a refuzat îmbarcarea din cauza suprarezervării (vinderea unui număr de bilete de avion prea mare) și
  • nu ai renunțat voluntar la locul tău

Dacă ți s-a refuzat îmbarcarea la bordul aeronavei din cauza suprarezervării, ar trebui să fii redirecționat cu primul zbor disponibil.

Alternativ, poți solicita rambursarea valorii biletului (care ar trebui să fie transferată în următoarele 7 zile lucrătoare), dacă nu ești dispus să călătorești.

Dacă ai rămas blocat pe aeroport datorită unor probleme ale zborului de înlocuire, ai dreptul să primești gratuit:

  • mese și băuturi răcoritoare
  • 2 apeluri telefonice, servicii de e-mail sau fax
  • cazare la hotel și facilități de transport (pentru o întârziere care are loc peste noapte sau când șederea devine necesară)

Drepturi în cazul unui zbor de legătură pierdut Wizz Air

Un zbor de legătură este un zbor rezervat cu un singur număr de rezervare sau printr-o singură acțiune de rezervare.

S-ar putea să fii eligibil pentru compensarea zborurilor pierdute cu până la 600 € în baza Regulamentului Uniunii Europene CE 261, dacă ...

→ aceeași companie aeriană operează zborul/zborurile de legătură pe care l-ai pierdut din cauza unei probleme ale primului zbor și

→ întârzierea la destinația finală este mai mare de trei ore.

Sunt eligibil pentru compensație?

Regulamentul CE 261/2004 este o lege europeană, se aplică spațiului aerian al UE. Nu trebuie să fii cetățean al UE pentru a putea cere compensarea zborurilor.

Regulamentul stabilește faptul că poți cere despăgubire pentru zboruri plecate de pe un aeroport situat în statele membre ale UE (cu orice companie aeriană) sau cele care au ajuns pe un aeroport situat în statele membre ale UE cu o companie aeriană reglementată de UE.

Plecare și Destinație Companie aeriană EU Companie aeriană non-EU
Din spațiul UE în spațiul UE
Din spațiul UE în afara spațiului UE
Din afara spațiului UE în spațiul UE
Din afara spațiului UE în afara spațiului UE

Conform cu acest tabel, ești eligibil pentru o despăgubire zbor întârziat în baza Regulamentului CE 261.

Calculează suma pe care Wizz Air ți-o datorează

Pasagerii nu sunt adesea conștienți de drepturile lor și în cele din urmă cer o sumă mult mai mică în comparație cu cea la care au dreptul.

La ClaimFlights, îți punem la dispoziție un calculator despăgubiri zbor întârziat. Acesta te ajută să calculezi suma pe care o poți solicita din partea companiei aeriene.

Poți să verifici gratuit suma pe care Wizz Air ți-o datorează.

Cum să cer o despăgubire în cazul unei întârzieri de zbor?

  1. ✔ Adună dovezile legate de întârziere

    • ➔ obține o confirmare scrisă din partea companiilor aeriene
    • ➔ fotografiază panoul de informații zboruri
    • ➔ adună datele de contact ale celorlalți pasageri (care pot fi martori)
  2. ✔ Ai la-ndemână documentele

    • ➔ documentele de zbor (biletul de avion, carte de îmbarcare)
    • ➔ chitanțe sau facturi care demonstrează costurile suplimentare (de ex. taxi, mâncare, cazare)
  3. ✔ Fă cererea de compensație

    • introdu detaliile zborului
    • ➔ află suma pe care o poți cere (dacă ai întrebări, citește acest ghid)
    • ➔ completează formularul de cerere (nu durează mai mult de 2 minute)
    • ➔ poți alege ca "ClaimFlights" să ceară despăgubirea în numele tău

Cum să ceri compensație pentru întârzieri Wizz Air?

În general, atunci când pasagerii abordează compania aeriană, li se oferă scuze precum "circumstanțe extraordinare" și, prin urmare, nu au acces la compensații.

Însă, noi știm motivul real din spatele problemelor de zbor și te putem ajuta cu cererea ta de compensație.

Pentru a demara procesul de cerere de compensație, verifică zborul cu ajutorul calculatorului nostru de verificare a compensațiilor.

Tot ce trebuie să faci este să completezi acest formular întârziere zbor, furnizând-ne numărul de zbor al, data călătoriei și câteva informații suplimentare.

În cazul în care decizi să mergi mai departe cu cererea de despăgubire prin intermediul nostru, trimite-ne datele tale personale și împuternicește-ne pentru a putea cere despăgubirea în numele tău, semnând contractul digital.

Lucrăm în baza principiului "Nu câștigăm = Nu ne plătești". Nu trebuie să plătești nimic dacă nu reușim să obținem o compensație. Nu există niciun risc financiar. Ne plătești numai dacă obținem bani.

Experții noștri în despăgubiri vor lucra cu diverse echipe pentru a colecta date astfel încât totul să meargă fără probleme.

Experții noștri au acces la informații despre zboruri, cum ar fi durata întârzierii, motivul care a cauzat întârzierea, orele de plecare și sosire ale zborurilor etc., ceea ce ne oferă mult mai multe șanse de a obține compensația.

Nu mai aștepta, cere-ți drepturile acum!

 

De ce să alegi“ClaimFlights”?

Nu câștigăm, nu ne plătești. Da, ai citit corect, nu trebuie să plătești nimic decât dacă vom câștiga cazul
Nicio taxă legală suplimentară sau taxă de administrare (chiar dacă trebuie să îți prezentăm cazul în instanță)
✔ O rată de aproape 100% succes în instanță
În cazul unui succes, taxă de 21% + TVA (fără TVA, dacă ești rezident în afara UE)
Recenzii de top în comparație cu celelalte companii din domeniu
Evaluări de încredere: în multe teste furnizate pentru evaluarea întârzierilor de zbor

 

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale