Aflați-vă drepturile atunci când vi s-a refuzat îmbarcarea în mod involuntar

Știți care sunt drepturile dumneavoastră atunci când vi s-a refuzat îmbarcarea în mod involuntar? S-ar putea să aveți dreptul la despăgubiri pentru refuzul îmbarcării din cauza supraînregistrării unui zbor.

Este o realitate tristă a călătoriilor cu avionul: uneori vi se refuză îmbarcarea într-un zbor din cauza supraînregistrării. Supraînregistrarea apare atunci când companiile aeriene vând mai multe bilete presupunând că unii pasageri nu se vor prezenta pentru zborul lor, ceea ce creează mai mult spațiu și le permite companiei aeriene să obțină mai mulți bani din vânzarea de bilete. Din păcate, acest lucru înseamnă că pasagerii pot rămâne fără loc atunci când locul lor este ocupat de altcineva.

Cunoașterea drepturilor dumneavoastră în astfel de situații vă poate ajuta să obțineți compensația la care aveți dreptul. De aceea, noi, la ClaimFlights, am pregătit acest articol care prezintă ce trebuie să știți pentru a gestiona refuzul involuntar de îmbarcare, precum și modul în care ClaimFlights vă poate ajuta să obțineți compensația conform reglementărilor UE pentru neplăcerile cauzate.

Ce este Îmbarcarea Involuntară Refuzată?

Îmbarcarea Involuntară Refuzată apare atunci când zborul este supraînregistrat și pasagerilor cu bilete valide li se refuză îmbarcarea împotriva voinței lor. De obicei, prima măsură pe care compania aeriană o ia este să solicite voluntari care să renunțe la locul lor în schimbul unor avantaje, cum ar fi credite de călătorie, vouchere sau cazare la hotel. Dacă nu sunt suficienți voluntari, compania aeriană poate să selecteze pasagerii în mod aleatoriu pentru a-i scoate din zbor. Acest lucru poate fi stresant, în special dacă nu sunteți familiarizat cu drepturile dumneavoastră ca pasager.

Îmbarcarea Involuntară Refuzată poate avea loc din câteva motive diferite: compania aeriană poate supraînregistra zborul; s-ar putea să nu existe suficiente locuri în avion pentru a încăpea toți pasagerii care s-au înregistrat; sau ar putea fi necesar să se îndepărteze pe cineva din zbor pentru a respecta regulamentele de siguranță.

Vestea bună este că, indiferent de motivul pentru care s-a întâmplat, dacă vi s-a refuzat îmbarcarea în mod involuntar, există anumite protecții în vigoare care cer companiilor aeriene să ofere compensații. Aceasta poate include rambursarea financiară sau chiar un voucher sau rambursare în numerar a prețului biletului dumneavoastră.

Drepturile dumneavoastră în caz de Îmbarcare Involuntară Refuzată

A fi dat afară dintr-un avion din cauza supraînregistrării poate fi o mare neplăcere. Dar este important să țineți minte că aveți drepturi atunci când vă confruntați cu îmbarcarea involuntară refuzată:

Drepturile conform Regulamentului CE 261/2004 în UE

  • Pasagerii care sunt împiedicați să urce la bord în mod involuntar au dreptul la o compensație financiară cuprinsă între 250 și 600 de euro.
  • De asemenea, pasagerii ar putea avea dreptul la rambursarea integrală a biletelor de avion sau la alternative de transport. De asemenea, ar putea beneficia de servicii suplimentare, cum ar fi acces la mese, băuturi răcoritoare și alte servicii esențiale „Dreptul la Asistență”.
  • Pasagerii sunt eligibili pentru compensații dacă plecarea și sosirea au loc în interiorul UE sau indiferent de compania aeriană, sau dacă aeroportul de sosire se află într-un stat membru al UE și au rezervat biletul de avion la o companie aeriană reglementată de UE.
  • Pasagerii care își cedează voluntar locul în schimbul unei rambursări sau a unei upgrade-uri sau fac acest lucru din vina lor (cum ar fi întârzierea la aeroport, absența biletului de îmbarcare sau crearea unor situații de risc pentru securitate sau sănătate) nu au drept la compensație.

Cum să evitați să fiți dat afară dintr-un avion?

Dacă v-ați confruntat vreodată cu refuzul îmbarcării din cauza unui zbor suprarezervat, știți cât de frustrant poate fi. Vestea bună este că există măsuri pe care le puteți lua pentru a evita această neplăcere în viitor.

Rezervați-vă Locul în Avans

Majoritatea companiilor aeriene permit pasagerilor să-și rezerve locuri specifice în avion. Acest lucru asigură că, dacă există o necesitate de supra-rezervare a unui zbor din cauza numărului mare de pasageri rezervați, cei fără locuri rezervate în avans vor fi cei întâi întrebați să debarce. Optarea pentru locuri rezervate în avans reduce șansele de a vi se refuza îmbarcarea și vă protejează de a fi dat afară din avion.

Ajungeți Mai Devreme la Aeroport

Personalul companiilor aeriene are tendința de a verifica pe cei care s-au înregistrat târziu atunci când vine momentul îmbarcării. Asigurați-vă că ajungeți devreme la aeroport pentru a avea mai multe șanse de a vă rezerva locul în cazul în care există prea mulți pasageri pentru zborul respectiv.

Citiți Politica Companiei Aeriene Privind Supra-Rezervarea

Fiecare companie aeriană are reguli diferite când vine vorba de refuzul involuntar de îmbarcare, așa că asigurați-vă că citiți politica lor înainte de a călători. Cunoașterea procedurilor pe care le respectă și drepturile pasagerilor în ceea ce privește supra-rezervarea vă poate proteja de eventuale refuzuri de îmbarcare sau situații de negociere neplăcute în viitor.

Cum să Obțineți Despăgubiri După Refuzul Involuntar de Îmbarcare

Bine, acum știți care sunt drepturile dumneavoastră în cazul refuzului involuntar de îmbarcare. Dar ce ar trebui să faceți în continuare?

Sunteți eligibil pentru compensații în caz de refuz involuntar de îmbarcare? Răspunsul scurt este – DA!

Dacă zborul dumneavoastră a fost supra-rezervat și vi s-a refuzat îmbarcarea, atunci puteți fi eligibil pentru o refuzat îmbarcarea compensație de până la 600 de euro pe persoană conform legii UE.

Dar există câteva lucruri de avut în vedere:

  • Trebuie să vă fiți înregistrat în intervalul de timp necesar înainte de ora originală de plecare a zborului.
  • Trebuie să furnizați dovezi că vi s-a refuzat involuntar îmbarcarea din cauza supra-rezervării și că nu ați acceptat niciun voucher sau upgrade.
  • Dacă vi s-a oferit un zbor alternativ, acesta ar trebui să fi fost întârziat la sosire cu mai mult de 3 ore.
  • A fost din vina companiei aeriene și nu din cauza unor circumstanțe excepționale.

Deci, dacă ați suferit de pe urma unei refuzări involuntare de îmbarcare din cauza supra-rezervării, este important să înțelegeți ce drepturi și indemnizații aveți pentru solicitarea de compensare.

ClaimFlights vă poate ajuta să vă asigurați că acest lucru se întâmplă. ClaimFlights lucrează cu o echipă de experți care înțeleg toate aspectele drepturilor și reglementărilor pasagerilor conform UE 261, astfel încât să puteți obține cea mai bună despăgubire rapid și ușor!

Obligațiile companiilor aeriene conform regulamentului UE 261

Când vine vorba de refuzul involuntar de îmbarcare, știați că există anumite obligații pe care companiile aeriene trebuie să le respecte? Conform regulamentului UE 261, companiile aeriene trebuie să vă ofere anumite beneficii dacă sunteți afectat de supra-rezervare.

Aceste beneficii pot include:

  • Rambursare sau rerutare: Acest lucru înseamnă că, dacă sunteți refuzat involuntar la îmbarcare, compania aeriană trebuie să vă ofere un zbor alternativ către destinația dvs. sau să vă ramburseze integral valoarea biletului.
  • Mese și răcoritoare: Companiile aeriene trebuie să furnizeze mese și răcoritoare în timp ce așteptați un zbor de înlocuire.
  • Cazare la hotel: Dacă nu există niciun zbor disponibil până în ziua următoare, companiile aeriene trebuie să furnizeze cazare la hotel. Și, desigur, trebuie să acopere transportul între aeroport și hotel.
  • Compensație: Dacă un pasager nu poate să se îmbarce într-un zbor din cauza supra-vânzării biletelor de avion, el poate avea dreptul la o compensație de până la 600 de euro de la compania aeriană.

Aveți aceste drepturi pentru a vă asigura că călătorii sunt informați și pot solicita compensații pentru orice inconveniență cauzată de supra-vânzarea biletelor de avion de către companiile aeriene!

Sfaturi pentru obținerea celor mai bune rezultate în caz de refuz la îmbarcare

Este important să cunoașteți drepturile dumneavoastră atunci când vă confruntați cu refuzul involuntar la îmbarcare, altfel puteți primi mai puțin decât meritați sau puteți întâmpina dificultăți în solicitarea compensației pentru zbor la care aveți dreptul.

Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta să obțineți cele mai bune rezultate:

Documentați totul

Înregistrați data și ora refuzului la îmbarcare și asigurați-vă că obțineți o copie a formularului EU261 care ar trebui completat de către compania aeriană. Documentarea este esențială pentru a pregăti un caz solid și pentru a vă asigura că toate drepturile dumneavoastră în caz de refuz la îmbarcare sunt în regulă.

Știți la cine să apelați

Dacă eforturile de a vorbi cu reprezentanții serviciului de relații cu clienții ai companiei aeriene nu duc nicăieri, asigurați-vă că contactați un birou local al autorității de aviație civilă sau companii de compensare a zborurilor. Acest lucru le va facilita investigarea eventualelor încălcări ale companiei aeriene, ceea ce la rândul său poate crește șansele de a obține o compensație adecvată pentru ceea ce s-a întâmplat.

Căutați sprijin suplimentar

Atunci când vă confruntați cu refuzul la îmbarcare, este benefic să aveți alături pe cineva cu cunoștințe în domeniu. De multe ori, când vine vorba de compensațiile pentru călătoriile aeriene, călătorii sunt într-o situație dezavantajoasă pentru că nu cunosc drepturile lor și pot fi incapabili să furnizeze suficiente dovezi din cauza lipsei lor de înțelegere a situației.

Un serviciu profesional de revendicare a compensațiilor pentru zboruri, cum ar fi ClaimFlights, vă poate ajuta nu numai printr-un proces fiabil care oferă suport complet pe toată durata, ci și prin cunoașterea profundă a legii aviației, care poate fi de neprețuit în confruntarea cu companiile aeriene.

Concluzie

Refuzul involuntar de la îmbarcare afectează mii de pasageri în fiecare an. Cunoașterea drepturilor dumneavoastră vă poate ajuta să obțineți compensația pe care o meritați în cazul în care vi se întâmplă acest lucru. Regulamentul UE 261/2004 stabilește obligațiile companiilor aeriene în situații de suprarezervare și furnizează cadrul legal pentru modul în care trebuie tratat un pasager în aceste circumstanțe.

ClaimFlights este un furnizor experimentat de servicii de compensare a zborurilor în conformitate cu legea UE, care poate ajuta persoanele afectate de refuzul la îmbarcare să obțină compensația pe care o merită. Cu ClaimFlights, puteți obține asistența legală și îndrumarea de care aveți nevoie pentru a solicita compensația pe care o meritați pentru inconveniențele și stresul cauzate de refuzul involuntar la îmbarcare.

Așadar, nu vă pierdeți drepturile în caz de refuz involuntar la îmbarcare și solicitați compensația pe care o meritați.

Dezvăluind Adevărul: Explorând Circumstanțele Extraordinare

Realitățile din spatele circumstanțelor extraordinare Ai întâlnit vreodată întârzieri sau anulări de zbor și ai aflat despre "circumstanțe extraordinare"? Dar ce înseamnă acestea? Ai dreptul la compensații în astfel de situații? ☛Ce sunt...

Dezvăluind Adevărul despre Compensațiile pentru Întârzieri

Probleme la decolare: Descoperirea adevărului despre compensațiile pentru întârzierile zborurilor Ai întâlnit vreodată întârzieri sau anulări de zbor și ai aflat despre „circumstanțe extraordinare”? Dar ce înseamnă acestea? Ai dreptul la...

Calculator Gratuit pentru Compensarea Întârzierilor de Zbor

Calculator Gratuit de Compensație pentru Întârzierea Zborului Utilizând Calculatorul de Compensare pentru Întârzieri de Zbor, poți afla imediat dacă ai dreptul la compensație pentru un zbor întârziat sau anulat. Introdu pur și simplu...

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale