Compararea dintre AirHelp și ClaimFlights: Serviciile lor, Taxele și Recenziile clienților
Potrivit legii UE, un pasager aerian are dreptul la o compensație de până la 600€ (minus Provizion) pentru întârzierile de zbor. AirHelp, ClaimFlights sau orice altă companie de despăgubiri oferă ajutor adecvat pasagerilor blocați pe bază de ‘fără câștig, fără taxă.”}
Airhelp vs. ClaimFlights: O Comparare Cuprinzătoare
Să aflăm mai multe despre portalurile drepturilor pasagerilor, Airhelp și ClaimFlights, recenziile clienților lor, experiența cu cererile, modul în care funcționează, cât costă și avantajele și dezavantajele lor. Această cercetare este efectuată cu intenția de a fi cât mai obiectivă și corectă posibil.
Dacă nu sunteți familiarizat cu drepturile dvs. în legătură cu zborurile întârziate sau anulate, este crucial să înțelegeți condițiile pentru depunerea unei cereri și posibila compensație disponibilă. Consultați aceste ghiduri informative:
- Un Ghid Complet despre Drepturile Dvs. la Compensație pentru Zborurile Întârziate
- Drepturile la Zborurile Anulate: Înțelegerea Drepturilor Dumneavoastră la Compensație
Este important de menționat că AirHelp este un concurent al ClaimFlights. Ambele sunt mărci înregistrate la Oficiul European pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) și colaborează cu companiile aeriene pentru a lupta pentru drepturile pasagerilor.
Pentru întârzieri mai mari de 3 ore ale zborurilor sau anulări de zbor fără preaviz de cel puțin 14 zile, pasagerii au dreptul la compensații financiare în conformitate cu legea UE, Regulamentul CE 261.
Companii de cerere a compensației pentru zboruri, cum ar fi AirHelp, AirClaim sau ClaimFlights, pot ajuta pasagerii să solicite compensații de la companiile aeriene pe bază de „No Win No Fee” (fără câștig, fără costuri).
Despre AirHelp
AirHelp este compania de solicitare a compensațiilor pentru zboruri lider și este un nume popular în multe țări. Inițial, a fost înființată în Hong Kong și a fost înregistrată cu entitatea legală „Airhelp Ltd.” începând cu luna octombrie 2014. Acest lucru le-a permis să recupereze despăgubiri pentru perturbările în călătoriile aeriene în numele pasagerilor.
Acum, compania s-a înregistrat și în registrul comercial european, cu birouri în Marea Britanie, Germania, Polonia, Spania, Danemarca și Suedia. Acest lucru le permite să opereze în multe țări europene și să ajute pasagerii aerieni să solicite compensații pentru întârzieri sau anulări de zboruri.
Ei ajută pasagerii de zbor cu procesarea cererilor în conformitate cu Regulamentul UE 261, Convenția de la Montreal, Regulamentele din Marea Britanie și Brazilia. Aceștia susțin 18 limbi diferite și pretind că au o echipă de peste 350 de angajați.
Cum funcționează AirHelp?
AirHelp se specializează în obținerea de compensații pentru perturbările în zboruri, în special pentru întârzieri ale zborurilor care depășesc 3 ore, în numele călătorilor aflați în dificultate.
Operând pe baza principiului „Fără câștig, fără costuri”, AirHelp se asigură că pasagerii nu își asumă niciun risc, iar taxele sunt deduse doar în cazul unei cereri de succes. În cazul unei cereri reușite, ei își deduc comisionul (consultați comparația taxelor pentru portalurile cunoscute de drepturi ale pasagerilor). Aveți încredere că, odată ce cererea este câștigată, pasagerii primesc prompt compensația cuvenită (minus comisionul lor).
Comisionul pentru compensație AirHelp
Comisia AirHelp pentru gestionarea cererilor dvs. este de 35% ca taxă de serviciu + 15% taxă pentru acțiunea legală în cazul în care cazul trebuie prezentat în instanță, inclusiv TVA aplicabil (înseamnă până la 50% taxe).
Este esențial să țineți cont că companiile aeriene pot respinge inițial cererile de compensație pentru zboruri, necesitând în anumite cazuri intervenție legală. În astfel de situații, se percepe o taxă suplimentară de 15% pentru acțiunea legală.
În consecință, persoanele care beneficiază de serviciile AirHelp se pot afla în situația de a plăti până la 50% din compensația la care au dreptul să primească. Este important de menționat că AirHelp nu impune taxe suplimentare de TVA decât dacă este menționat în mod explicit.
Unii dintre clienții săi sunt de obicei nemulțumiți de comisioanele de până la 50%, considerându-le prea ridicate pentru serviciu, deoarece pot lua jumătate din compensația pe care cineva ar trebui să o primească doar pentru serviciul lor.
Cât percepe AirHelp?
AirHelp percepe o taxă de 35% din compensația primită pentru zbor ca taxă de serviciu (inclusiv TVA). În cazul în care este necesară acțiunea legală, ei percepe o taxă suplimentară de 15% pentru acțiunea legală. Prin urmare, pot percepe până la 50% din compensație atunci când este necesară acțiunea legală.
Toate informațiile despre prețurile lor au fost preluate din lista lor de prețuri actualizată în septembrie 2023.
Iată un rezumat al cât de mult puteți primi prin intermediul AirHelp atunci când este necesară acțiunea legală.
Distanța rutei | Compensația conform legii UE | Taxele AirHelp | Prin intermediul AirHelp, puteți obține |
---|---|---|---|
până la 1500 km | 250€ | 125€ | 125€ |
1501 km până la 3500 km | 400€ | 200€ | 200€ |
mai mult de 3500 km | 600€ | 300€ | 300€ |
Cum să depuneți o cerere cu AirHelp
În 5 pași simpli, puteți depune o cerere la AirHelp, în timp ce poate dura până la 10 minute pentru a vă depune cererea.
- Verificarea Eligibilității: Inițiați procesul furnizând detaliile esențiale ale zborului, inclusiv punctul de plecare și destinația finală, informații despre orice zboruri de legătură și data programată de plecare. Specificați, de asemenea, compania aeriană, numărul zborului și data zborului.
- Problema Zborului: Apoi, selectați tipul de problemă cu zborul pe care l-ați experimentat, fie că a fost întârziere, anulare sau refuz de îmbarcare. Dacă zborul dvs. a fost întârziat, indicați numărul de ore cu care a fost întârziat sau dacă nu a sosit niciodată.
- Cauza Perturbării: Furnizați cauza perturbării zborului, cum ar fi probleme tehnice, condiții meteorologice nefavorabile, influența altor zboruri, probleme la aeroport, greve sau fără motive. Din nefericire, pentru circumstanțe excepționale precum tsunami sau cutremur, cererile pot fi respinse.
- Informații Suplimentare: Furnizați informații suplimentare, inclusiv numele dvs. complet, adresa de e-mail și orice detalii opționale despre ceilalți pasageri care solicită compensații. De asemenea, furnizați adresa dvs. și numărul de rezervare.
- Termeni și Condiții: În cele din urmă, acceptați termenii și condițiile lor adăugând semnătura dvs. și atașați documente necesare, cum ar fi biletul de îmbarcare sau biletul electronic. Indicați dacă ați contactat compania aeriană și dacă ați fost redirecționat sau vi s-a oferit un zbor alternativ.
Ei furnizează ghidul pe tot parcursul procesului. Și, odată ce toți cei 5 pași sunt finalizați, AirHelp poate procesa cererea dvs. de compensație. Prin intermediul contului AirHelp, puteți urmări starea cererii dvs. și suma așteptată pe care o puteți primi pentru zborul dvs. perturbat.
AirHelp Plus
În plus față de taxele ridicate de până la 50%, ei încearcă să obțină un profit suplimentar prin vânzarea diferitelor asigurări de călătorie.
AirHelp Plus oferă acoperire pentru diverse probleme legate de călătorie, cum ar fi zborurile întârziate sau anulate, bagajele deteriorate sau pierdute și rambursarea cheltuielilor.
Pentru călătorii care caută protecție sporită și facilități adăugate, AirHelp Plus este o opțiune de luat în considerare, cu toate că implică cheltuieli suplimentare în plus față de taxele de serviciu deja existente.
Recenzii AirHelp
AirHelp are peste 90 de recenzii cu o evaluare de 2,3 din 5 pe Google (datate la 5 Decembrie 2023). Recenziile de pe Google sunt în general considerate dificil de manipulat, ceea ce conferă credibilitate feedback-ului. 90+ recenzii cu o evaluare de 2,3 din 5 pe Google.
Avantaje și Dezavantaje
Avantaje
- Procesare ușoară a cererii: După ce depuneți toate documentele, ei se ocupă de tot.
- Politica „Fără câștig, fără costuri”: Pentru cererile nereușite, AirHelp nu vă percepe nimic.
Dezavantaje
- Comision de până la 50%: Așteptați o deducere de până la 50% din compensație atunci când este necesară acțiunea legală.
- Abonament: Abonamentul AirHelp Plus de €25,99 sau €49,99/an este oferit pentru o compensație de 100%, ceea ce ar putea fi contraproductiv dacă nu călătoriți sau dacă următorul zbor nu a avut niciodată probleme. Cel puțin noi nu am putut înțelege complet termenii lor pentru acest serviciu și clienții ar trebui să afle cum funcționează.
Alternativa la AirHelp
Cele mai bune 5 alternative la AirHelp sunt
- ClaimFlights
- Intarziere
- AirClaim
- AirAdvisor
- SkyCop
Sursa: Cele mai bune 5 companii care solicită despăgubiri de zbor
Contact AirHelp
- Website-ul AirHelp: airhelp[dot]com
- Emailul AirHelp: info[@]airhelp[dot]com
- Asistența pentru clienți: Nu am putut găsi informații despre numărul de serviciu pentru clienți al AirHelp.
- Aplicația AirHelp: AirHelp a avut înainte o aplicație mobilă, dar acum au doar o aplicație web.
Aceasta este întreaga informație despre AirHelp, despre cum a fost înființată, despre serviciile sale, modul în care funcționează, recenziile lor, experiența clienților, alternativele lor și cum îi puteți contacta. Acum, să discutăm despre ClaimFlights, cum operează și care companie poate fi benefică pentru punerea în aplicare a cererilor de drepturi ale pasagerilor.
Dacă zborul dvs. întârzie mai mult de 3 ore sau a fost anulat, puteți primi o compensație de până la 600 EUR, în baza regulamentului UE 261.
Verificați gratuitOferim servicii pe baza principiului "Nu câștigăm - nu ne plătești", așa că a face o reclamație nu implică niciun risc!
Despre ClaimFlights
ClaimFlights ajută pasagerii aerieni să solicite compensații pentru zborurile care au fost anulate, întârziate sau suprarezervate în conformitate cu Regulamentul UE 261.
ClaimFlights este o companie de servicii legale înregistrată în Germania care îndeplinește toate cerințele legale pentru a solicita în numele clienților săi.
ClaimFlights a fost fondată în anul 2015 și înregistrată ca „Claim Flights GmbH” pentru a susține cererile de compensații pentru zboruri conform Regulamentului UE privind drepturile pasagerilor aerieni (Nr. 261/2004).
ClaimFlights este bine-cunoscut datorită plăților mari în comparație cu celelalte companii de cerere a compensației. Este unul dintre numele populare în România, Germania, Polonia și Italia. Oferă servicii de cerere a compensației pentru zboruri la nivel global în conformitate cu legea UE Regulamentul CE 261/2004.
Cum funcționează ClaimFlights?
ClaimFlights funcționează pe baza principiului „Fără câștig, fără costuri” pentru a procesa cererea dvs. de compensație. Prin urmare, chiar dacă pierd, nu aveți nimic de pierdut. Pentru cererile de succes, ei își deduc comisionul, iar restul este transferat către dumneavoastră.
Comisionul ClaimFlights
ClaimFlights percepe o taxă de succes de 21% (plus TVA de 19% din România) din suma de compensare, iar restul sumei este transferată în contul dvs. bancar.
Cetățenii non-europeni nu trebuie să plătească TVA în UE și vor trebui să plătească doar 25% ca tarif final.
ClaimFlights nu percepe nicio taxă de administrare sau taxă pentru transferurile bancare prin IBAN și emite facturi gratuit.
Cât percepe ClaimFlights?
ClaimFlights percepe o taxă de 21% din suma totală de compensație, plus TVA de 19%. Nu există costuri suplimentare pentru acțiunile legale cu ClaimFlights.
Iată un rezumat complet al taxelor percepute de ClaimFlights.
Distanța rutei | Compensația conform legii UE | Taxele ClaimFlights | Prin intermediul ClaimFlights, puteți obține |
---|---|---|---|
până la 1500 km | 250€ | 62,47 € | 187,525 € |
de la 1501 km până la 3500 km | 400€ | 99,96 € | 300,04 € |
mai mult de 3500 km | 600€ | 149,94 € | 450,06 € |
Recenzii despre ClaimFlights
ClaimFlights are peste 30 de recenzii cu o evaluare de 4,5 din 5 pe Google (datate la 8 Decembrie 2023). Este greu de crezut că cineva ar putea să scrie recenzii false pe Google.
Mulți dintre utilizatorii lor au lăsat recenzii pozitive despre ei, dar și câteva recenzii negative.
Iată câteva fragmente din recenziile de pe Google despre ClaimFlights:
Avantaje și Dezavantaje
Avantaje
- Plată mai mare: Primirea unei plăți mai mari fără taxe ascunse asociate cererii.
- Transparență: Transparență completă cu privire la procesul de cerere și cazul susținut de un avocat în instanță.
- Calculator de compensație gratuit: Puteți verifica gratuit dacă aveți dreptul la compensație fără a introduce informații personale.
- Expert legal personal de care să vă puteți adresa: ClaimFlights vă va aloca un expert legal personal pentru a vă ajuta cu cazul dumneavoastră.
Dezavantaje
- Nu este disponibil în toate limbile: ClaimFlights este disponibil doar în 11 limbi.
Cum să contactați ClaimFlights
- Website-ul ClaimFlights: claimflights[dot]ro
- Linia telefonică ClaimFlights: +40 316300738
- Emailul ClaimFlights: ro[@]claimflights[dot]com
- Logarea în ClaimFlights: Portalul de Suport
ClaimFlights sau AirHelp, care plătește cea mai mare compensație?
Este mai corect să știți în avans cât trebuie să plătiți în mod exact și ce veți primi dacă solicitați compensația prin ClaimFlights sau AirHelp.
ClaimFlights percepe o taxă totală de 25% pentru rezidenții non-UE și 21% plus TVA de 19% pentru rezidenții din România, în timp ce AirHelp percepe o taxă de serviciu de 35% și o taxă suplimentară de 15% pentru acțiunea legală atunci când este necesară (inclusiv TVA).
Distanța zborului | Compensația conform legii UE | Plata cu AirHelp* | Plata cu ClaimFlights* |
---|---|---|---|
1500 km sau mai puțin | 250€ | 125€ | 187,525 € |
1501 km până la 3500 km | 400€ | 200€ | 300,04 € |
3501 km sau mai mult | 600€ | 300€ | 450,06 € |
Veți primi | 50% | 75% |
*Pentru clienții din România. Pentru cereri prezentate în instanță. Cercetare efectuată în decembrie 2023.
Puteți citi recenziile reale ale clienților despre Airhelp (Recenzii Google Airhelp GmbH) și ClaimFlights (Recenzii Google Claim Flights GmbH) pe Google singuri. Lectura experienței clienților vă poate ajuta să luați o decizie bine gândită.
Nu există costuri suplimentare pentru acțiunea legală cu ClaimFlights. Prin urmare, puteți obține o plată mai mare prin intermediul ClaimFlights.
.
Întrebări frecvente
Este Airhelp sigur?
Da, este sigur și legitim. AirHelp are sediul înregistrat în Berlin, Germania, și filiale diferite în diferite țări. Trebuie să verificați în detaliile lor de contact pentru fiecare caz cu care filiale faceți afaceri.
Este AirHelp legit?
Da, Airhelp este o companie înregistrată cu dreptul de a gestiona cereri și de a furniza servicii legale.
Merită AirHelp?
Dacă AirHelp merită pentru dumneavoastră depinde de cazul dumneavoastră individual și de cât de des călătoriți.
Este important să luați în considerare taxele lor, care sunt deduse din compensație în cazul în care cererea dumneavoastră este de succes, ceea ce poate ajunge până la 50%.
Funcționează AirHelp în România?
AirHelp este o companie de compensare a zborurilor care vă poate ajuta să obțineți compensații pentru zborurile întârziate, anulate sau suprarezervate în România. Cu toate acestea, ar putea exista anumite limitări în ceea ce pot face.
Este ClaimFlights legitim?
ClaimFlights este o companie legitimă de cerere a despăgubirilor pentru întârzieri de zbor, înființată în 2014, înregistrată de guvernul german ca furnizor de servicii legale. ClaimFlights este o marcă înregistrată a Claim Flights GmbH.
Poate ClaimFlights ajuta pasagerii din afara UE?
ClaimFlights este o companie de servicii legale specializată în cererile de compensare a zborurilor din UE. Chiar dacă sunteți un pasager non-UE, dacă ați fost afectat de întârzieri pentru un zbor cu bază în UE, ClaimFlights vă poate ajuta.
Cum ajută ClaimFlights cu compensația pentru zborurile internaționale?
ClaimFlights oferă compensații tuturor, indiferent de țara de rezidență. Singurul criteriu este că zborul ar trebui să fi decolat de pe un aeroport din UE sau să fi aterizat pe un aeroport din UE cu o companie aeriană reglementată de UE.
Cât trebuie să plătesc avocaților ClaimFlights?
Nu există costuri pentru angajarea avocaților contractuali, deoarece ClaimFlights vă exonerează de toate costurile. Dacă pierdem un caz în instanță, suportăm toate costurile, deoarece furnizăm servicii pe baza politicii „Fără câștig, fără costuri”.