Opóźnienie de peste 3 ore? Primește-ți banii înapoi

A fost zborul tău întârziat cu mai mult de trei ore? Ai putea fi eligibil pentru despagubire, dar mulți călători nu știu când și cum să o solicite.

Nu te îngrijora, te avem acoperit. Fă clic pe linkul de mai jos pentru a afla cum să soliciți despagubirea și cum să-ți recuperezi banii pentru un zbor întârziat.

În acest articol, vom examina toate detaliile legate de solicitarea despăgubirilor pentru o întârziere a zborului de peste trei ore, astfel încât să poți primi ceea ce ți se cuvine.

Drepturile tale în cazul zborurilor întârziate

Pentru zborurile întârziate, ai putea avea dreptul la despăgubire sau rambursare conform Drepturilor Pasagerilor Aerieni din UE, Regulamentul CE 261/2004. Să înțelegem când și ce poți solicita.

  1. Dacă zborul tău este întârziat cu mai mult de 2 ore, companiile aeriene ar trebui să ofere gustări, mese și băuturi gratuite, precum și două apeluri telefonice și acces la e-mail sau fax.
  2. Dacă întârzierea zborului la sosire depășește 3 ore la destinația finală, ai putea avea dreptul la o despăgubire pentru zborul întârziat de până la 600 de euro.
  3. Pentru întârzieri de mai mult de 5 ore, poți solicita rambursarea. Iar în caz de întârzieri peste noapte, companiile aeriene ar trebui să asigure cazare la hotel și transport.
  4. Companiile aeriene sunt exceptate de la plățile despăgubirilor doar în circumstanțe extraordinare, care sunt dincolo de controlul lor.

Când poți solicita despăgubire pentru un zbor întârziat?

Când vine vorba de despăgubire pentru un zbor întârziat conform Drepturilor Pasagerilor Aerieni din UE, trebuie îndeplinite anumite condiții. Dacă avionul tău ajunge la aeroport cu cel puțin trei ore mai târziu decât ora programată de sosire, s-ar putea să te califici pentru despăgubire.

Ai putea fi eligibil pentru despăgubire chiar dacă provii din afara Uniunii Europene. Zborul tău trebuie să fi plecat din UE sau să fi sosit în UE cu o companie aeriană reglementată de UE.

Un zbor poate fi considerat întârziat chiar dacă avionul aterizează la timp, dar pasagerii trebuie să aștepte mai mult timp în interiorul avionului din alte motive. Se consideră oficial că avionul a sosit când cel puțin una dintre ușile sale se deschide, și pasagerii pot ieși.

Dacă ai ratat conexiunea pentru zborul tău din cauza unei întârzieri la un zbor anterior, s-ar putea să fii, de asemenea, eligibil pentru despăgubire dacă ajungi la destinația finală cu mai mult de trei ore mai târziu cu un zbor înlocuitor. Totuși, este important ca ambele zboruri să fi fost rezervate împreună pentru ca acest lucru să se aplice.

Cât reprezintă despăgubirea pentru un zbor întârziat?

În funcție de ruta zborului și durata întârzierii, suma despăgubirii este între 250 și 600 de euro.

Tabelul de mai jos arată suma despăgubirii pe care o poți solicita conform legislației UE 261.

Durata Întârzierii Distanța Rutei
Despăgubire
3 ore sau mai mult mai puțin de 1.500 km 250 euro
3 ore sau mai mult de la 1.500 km la 3.500 km 400 euro
4 ore sau mai mult * peste 3.500 km 600 euro

* Dacă granițele UE nu au fost traversate, suma poate fi redusă cu până la 50%. Astfel, în astfel de cazuri, ați putea primi până la 300 de euro.

Zborul vostru, drepturile voastre! Legea UE v-ar putea acorda compensații. Investigați companiile de revendicare pentru compensații la zboruri care luptă pentru drepturile voastre – este o chestiune de justiție!

Cum să depui o cerere de despăgubire pentru întârzieri ale zborului de peste 3 ore?

Depunerea unei cereri pentru întârzieri de zbor nu este la fel de complicată cum ai putea crede. Pentru a te asigura că obții o despăgubire mai mare, folosește ClaimFlights – una dintre cele mai importante companii de compensație pentru întârzierile zborurilor.

Pasul 1: Adună toate informațiile necesare

Având toate informațiile pregătite, cazul tău va fi mai solid și mai rapid de depus. Asigură-te că ai:

  1. Itinerariul zborului tău
  2. Orele de plecare și sosire
  3. Biletul de îmbarcare
  4. Orice costuri suplimentare, cum ar fi mese și cazare

Pasul 2: Trimite cererea ta

După ce ai toate informațiile, mergi la calculatorul de despăgubire ClaimFlights și trimite toate detaliile relevante. Pe lângă colectarea dovezilor privind întârzierea zborului tău, echipa lor va trimite și dovezi către compania aeriană, asigurându-se că cererea ta este cât mai solidă.

Pasul 3: Primește plata pentru cererea ta

Când s-au colectat suficiente dovezi, ClaimFlights le va prezenta companiei aeriene într-un mod rapid și eficient. Ei sunt dedicați reprezentării drepturilor tuturor conform legislației CE 261; așadar, dacă reușesc să obțină despăgubire în numele tău, vor depune banii (minus comisionul lor de succes) în contul tău bancar.

Cum vă putem ajuta să obțineți despăgubirea dvs

Mulți pasageri aerieni nu sunt conștienți de legislația UE și de drepturile CE 261. Aici intervine ClaimFlights!

La ClaimFlights, vă oferim o modalitate simplă și eficientă de a obține despăgubirea pe care o meritați. Avem toate instrumentele (verificator de compensație pentru zboruri, model gratuit de scrisoare de reclamație, bază de date completă, ghid etc.) de care aveți nevoie și o echipă de experți pregătiți să lupte pentru drepturile dvs.

Iată cum vă putem ajuta:

  1. Vom analiza cererea dvs. folosind baza noastră de date avansată și vom determina dacă aveți într-adevăr dreptul la compensație.
  2. Ne vom ocupa de toată documentația și vom depune cererea dvs. în cazul în care aveți dreptul la compensație.
  3. Echipa noastră juridică va fi disponibilă în timpul negocierilor cu compania aeriană sau în cazul unui proces în instanță.
  4. În plus, serviciul nostru pentru clienți, disponibil 24/7, este mereu gata să răspundă la orice întrebări sau să ajute la rezolvarea oricăror probleme, fie prin chat, e-mail, telefon sau canalele sociale.
  5. În final, vă garantăm că în majoritatea cazurilor veți primi despăgubirea în termen de 90 de zile de la depunerea unei cereri valide!

Deci, de ce să așteptați? Dacă zborul dvs. a fost întârziat cu mai mult de 3 ore la destinația finală, contactați-ne astăzi și obțineți despăgubirea pe care o meritați cu ClaimFlights!

Întârziere a zborului din cauza unei defecțiuni tehnice

Compensație pentru întârzierea zborului din cauza unei defecțiuni tehnice Dacă zborul tău a fost întârziat sau anulat din cauza unor probleme tehnice, nu lăsa acest inconvenient nerezolvat! Ai putea avea dreptul la o compensație pentru...

Dezvăluind Adevărul: Explorând Circumstanțele Extraordinare

Realitățile din spatele circumstanțelor extraordinare Ai întâlnit vreodată întârzieri sau anulări de zbor și ai aflat despre "circumstanțe extraordinare"? Dar ce înseamnă acestea? Ai dreptul la compensații în astfel de situații? ☛Ce sunt...

Dezvăluind Adevărul despre Compensațiile pentru Întârzieri

Probleme la decolare: Descoperirea adevărului despre compensațiile pentru întârzierile zborurilor Ai întâlnit vreodată întârzieri sau anulări de zbor și ai aflat despre „circumstanțe extraordinare”? Dar ce înseamnă acestea? Ai dreptul la...

Oferim suport în multe limbi - site-uri ClaimFlights internaţionale