Comparație prețuri: Airhelp, ClaimCompass & ClaimFlights

Compensație conform regulamentului UE 261 Cea mai mare compensație cu: ClaimFlights Compensația ta cu
AirHelp
Compensația ta cu ClaimCompass
€250 €187.53 €124 €187.50
€400 €300.04 €200 €300
€600 €450.06 €300 €450
Primești 75.01% 50% sau mai puțin
(if case is in court)
75%
Taxe totale 21% + TVA Până la 50% sau chiar mai mult
(dacă reclamația ta ajunge la tribunal)
25% (inclusiv TVA)

Zbor cu întârziere sau anulat? Cere acum o compensație de până la 600€!

Airhelp este o marcă înregistrată a companiei chinezești AirHelp Ltd. Hong Kon.g China. Iar Claim Compass este o marcă înregistrată a companiei bulgărești „КЛЕЙМКОМПАС” ЕООД.

Acest articol a fost creat pe baza informațiilor pe care le-am colectat în iunie 2019. Am testat site-urile și preturile firmelor de reclamații utilizând un profil al unui client din România și am ales cea mai buna opțiune de preț pentru cetățenii români.

Care este cea mai bună companie de reclamații pentru zbor cu întârziere?

În ziua de azi, să soliciți o compensație pentru întârzieri sau anulări de zboruri nu este ieftin. Multe companii care te ajută să faci aceste reclamații și-au schimbat politica de taxare.

Astfel, a devenit dificil pentru utilizatorul final să înțeleagă cât anume costă să facă o reclamație cu fiecare companie. Acest lucru face dificil procesul de a alege cea mai bună companie de reclamații pentru zboruri cu întârziere.

Unii furnizori de astfel de servicii au chiar un model de comision consecutiv prin care clienții trebuie să acopere taxa de serviciu și susținerea cazului în instanță plătind procente diferite. Listând prețurile astfel, este greu pentru clienți să înțeleagă costul final pe care trebuie să-l achite.

Astfel, am luat inițiativa de a testa 10 cazuri de zbor diferite cu companiile de reclamație și de a publica prețurile lor comparate.

Am prezentat prețul total în cifre, iar compensația finală arată suma pe care o vei primi după deducerea tuturor costurilor. Astfel, vei înțelege cât ai putea obține după ce se scad toate taxe, cum ar fi taxa de serviciu sau taxele de administrare și TVA.

Cum să alegi cea mai bună companie pentru compensații zboruri

Primul lucru pe care trebuie să-l faci înainte de a cere o compensație este să te asiguri că firma pe care o alegi este o persoană juridică înregistrată legal.

O firmă astfel înregistrată ți-ar putea aduce avantajul asigurării cererii tale de despăgubire în caz de faliment, firma fiind supravegheată de organele legislative competente.

În caz că apar probleme, te poți adresa autorităților, făcând o plângere împotriva firmei, iar acestea te vor ajuta.

Dacă firma are un statut neclar sau este înregistrată într-o țară de tipul paradis fiscal, s-ar putea să ai probleme.

Există companii care susțin că te pot ajuta, dar tot ceea ce fac este să îți ia informațiile, de obicei prin intermediul unui site web, și apoi să vândă cazul tău unei firme înregistrate sau avocaților!

Există foarte mulți avocați care lucrează în acest fel pentru a primi cazuri.

Care este suma pe care o poți primi pentru un zbor întârziat sau anulat?

Aceasta este cea mai importantă întrebare.

Conform Regulamentului UE 261/2004, pasagerii au dreptul la despăgubiri financiare de până la 600 € de la companiile aeriene pentru întârzieri de zbor de peste 3 ore, anulări fără notificare prealabilă și refuz la îmbarcare în caz de zbor suprarezervat.

Pentru a fi eligibil pentru compensație, ar trebui să fie vina companiilor aeriene pentru ceea ce ți s-a întâmplat și nu a unor circumstanțe extraordinare, cum ar fi vremea rea sau cazuri de „forță majoră”.

Uneori, este greu să ceri unei companii aeriene compensația datorată. Adesea cererea este refuzată sau nu există nici un răspuns la scrisoarea sau e-mailul tău.

Deci, dacă nu reușești pe cont propriu, companiile de reclamații pentru zboruri întârziate te pot ajuta să primești banii înapoi, adesea, în cel mai scurt timp posibil.

Cum funcționează companiile care obțin compensații pentru zboruri?

Practic, toate companiile lucrează pe baza principiului „zero câștig = zero taxă”. Deci, nu trebuie să le plătești dacă nu au reușit să obțină compensația. Aceste companii preiau tot efortul implicat într-un proces de reclamație: prelucrează cazul și obțin informații actualizate despre acesta.

Majoritatea companiilor vor cere o împuternicire pentru a se ocupa de caz. Acest lucru este normal și probabil cea mai bună cale de a te reprezenta în instanță sau în fața companiei aeriene. Astfel, compania are autoritatea necesară pentru a lucra în numele tău.

Practic, toate companiile oferă posibilitatea de logare pe site sau o aplicație prin care poți urmări statutul cazului tău.

Îndată ce banii sunt primiți de la compania aeriană, se percepe taxa de serviciu și se transferă restul în contul tău.

Ar trebui să înțelegi clar taxele, comisioanele, prețurile, termenii și condițiile companiei. Site-urile de recenzie precum Trustpilot te ajută să înțelegi cum stau lucrurile.

Airhelp, ClaimCompass Fees în comparație cu ClaimFlights

În primul rând, trebuie să spunem că toate companiile de mai sus oferă clienților un ajutor echitabil care implică un volum mare de muncă pentru a le revendica drepturile.

La începutul anului 2019, mulți furnizorii de servicii de reclamații au introdus o nouă politică de taxare, care include:

  • Cost total de peste 50% pentru a fi reprezentat în instanță (taxa de serviciu și cheltuielile legale)
  • Sisteme cu gama de prețuri de la 25% la peste 50%
  • Taxa de procesare administrativă de 25 £
  • Sistemele de discount și vouchere care sunt uneori greu de înțeles

Multe companii taxează în procente. Cu toate acestea, este mai ușor pentru clienți să înțeleagă sumele exacte.

Am constatat că este mai corect dacă clienții cunosc în prealabil suma exactă pe care trebuie să o plătească și cât vor primi.

Acest studiu a fost realizat în Iunie 2019.

Taxe și comisioane Airhelp

AirHelp Limited este o companie legitimă înregistrată  în Hong Kong, China. Ei percep un comision de 25% (inclusiv TVA) ca și taxă pentru serviciul oferit, iar în cazul în care cererea trebuie prezentată în instanță, percep o taxă suplimentară de 25% (inclusiv TVA) ca și cheltuieli de judecată. Astfel, se percepe o taxă totală de 50% pentru toate cazurile care ajung în instanță.

Au o mulțime de recenzii pe”Trustpilot”, unde poți citi părerile clienților despre serviciile, taxele, comisioanele și aplicația lor.

Toate informațiile despre prețurile lor au fost preluate din lista de prețuri publicată la 01.02.2018 și accesată la data de Iunie 2019. Taxe Airhelp pentru cereri de despăgubire din UE.

Caz (dacă ajunge în instanță) Compensație bazată pe Regulamentul UE 261 Taxă Airhelp (dacă se ajunge în instanță, cu TVA inclus) Suma primită
Zborul British Airways BA3281 din 16.02.2019 €250 €126 €124
Zborul Ryanair FR2469 din 09.02.2019 €250 €126 €124
Zborul Lufthansa LH1902 din 17.02.2019 €250 €126 €124
Zborul easyJet U28164 din 20.02.2019 €400 €200 €200
Zborul Ryanair FR8179 din 20.02.2019 €400 €200 €200
Zborul Wizz Air W63012 din 19.02.2019 €400 €200 €200
Zborul Condor DE3535 din 05.02.2019 €600 €300 €300
Zborul Lufthansa LH712 din 17.02.2019 €600 €300 €300
Zborul Iberia IB7332 din 14.02.2019 €600 €300 €300
Zborul United Airlines UA919 din 20.02.2019 €600 €300 €300

Examplu de calcul al taxelor pe care le aplică

Să analizăm compensațiile pe care le primesc clienții.

5 persoane dintr-o familie au zburat de la Frankfurt la New York, astfel suma de plată valabilă în baza CE 261 este de 5 x 600 € = 3000 Euro.

Dacă cererea va ajunge în instanță, se percepe o taxă de serviciu de 25% (150 de euro pentru fiecare persoană, 750 € pentru caz) și o taxă suplimentară de 25% ca și cheltuieli de judecată (150 de euro pentru fiecare persoană, 750 € pentru caz).

În total, familia trebuie să plătească o taxă de serviciu de 1500 € și cheltuielile de judecată. Se ajunge la o taxă totală de 1500 € pentru Airhelp și 1500 € rămân la client și familia sa.

Tariful ClaimCompass

ClaimCompass este o marcă a „КЛЕЙМКОМПАС” ЕООД. ClaimCompass percepe un comision de 25% din valoarea compensației. Am testat 10 zboruri diferite pentru a vedea cât plătește în final clientul.

Caz Compensație bazată pe Regulamentul UE 261 Taxă ClaimCompass (25% din compensație) Suma primită
Zborul British Airways BA3281 din 16.02.2019 €250 €62.50 €187.50
Zborul Ryanair FR2469 din 09.02.2019 €250 €62.50 €187.50
Zborul Lufthansa LH1902 din 17.02.2019 €250 €62.50 €187.50
Zborul easyJet U28164 din 20.02.2019 €400 €100 €300
Zborul Ryanair FR8179 din 20.02.2019 €400 €100 €300
Zborul Wizz Air W63012 din 19.02.2019 €400 €100 €300
Zborul Condor DE3535 din 05.02.2019 €600 €150 €450
Zborul Lufthansa LH712 din 17.02.2019 €600 €150 €450
Zborul Iberia IB7332 din 14.02.2019 €600 €150 €450
Zborul United Airlines UA919 din 20.02.2019 €600 €150 €450

Taxe ClaimFlights

ClaimFlights este o companie înregistrată în Germania și autorizată de către guvernul German pentru a cere compensații în numele clienților. ClaimFlights este o marcă înregistrată IPO a Claim Flights GmbH.

ClaimFlights percepe o taxă de 21% din compensația totală + 19% TVA și nu există nicio taxă suplimentară pentru cheltuieli de judecată. Cetățenii americani și alte naționalități non-europene nu trebuie să plătească TVA. ClaimFlights nu percepe nici o taxă de administrare sau taxă de transfer bancar.

Caz Compensație bazată pe Regulamentul UE 261 Taxă ClaimFlights (21% din compensație + 19% TVA) Suma primită
Zborul British Airways BA3281 din 16.02.2019 €250 €62.48 €187.53
Zborul Ryanair FR2469 din 09.02.2019 €250 €62.48 €187.53
Zborul Lufthansa LH1902 din 17.02.2019 €250 €62.48 €187.53
Zborul easyJet U28164 din 20.02.2019 €400 €99.96 €300.04
Zborul Ryanair FR8179 din 20.02.2019 €400 €99.96 €300.04
Zborul Wizz Air W63012 din 19.02.2019 €400 €99.96 €300.04
Zborul Condor DE3535 din 05.02.2019 €600 €149.94 €450.06
Zborul Lufthansa LH712 din 17.02.2019 €600 €149.94 €450.06
Zborul Iberia IB7332 din 14.02.2019 €600 €149.94 €450.06
Zborul United Airlines UA919 din 20.02.2019 €600 €149.94 €450.06

Comparația prețurilor companiilor în cazul zborurilor cu întârziere

Toate prețurile includ cheltuielile de judecată, deoarece am presupus că cererea trebuie prezentată în fața instanței (datele privind prețurile au fost colectate în iunie 2019).

Caz (dacă ajunge în instanță) Compensația ta cu Cea mai mare compensație cu
AirHelp ClaimCompass Claim Flights
Zborul British Airways BA3281 din 16.02.2019 €124 €187.50 €187.53 Claim Flights
Zborul Ryanair FR2469 din 09.02.2019 €124 €187.50 €187.53 Claim Flights
 Zborul Lufthansa LH1902 din 17.02.2019 €124 €187.50 €187.53 Claim Flights
Zborul easyJet U28164 din 20.02.2019 €200 €300 €300.04 Claim Flights
Zborul Ryanair FR8179 din 20.02.2019 €200 €300 €300.04 Claim Flights
Zborul Wizz Air W63012 din 19.02.2019 €200 €300 €300.04 Claim Flights
Zborul Condor DE3535 din 05.02.2019 €300 €450 €450.06 Claim Flights
Zborul Lufthansa LH712 din 17.02.2019 €300 €450 €450.06 Claim Flights
Zborul Iberia IB7332 din 14.02.2019 €300 €450 €450.06 Claim Flights
Zborul United Airlines UA919 din 20.02.2019 €300 €450 €450.06 Claim Flights

Multe persoane se întreabă cine este cel mai ieftin furnizor de servicii de reclamație pentru zboruri cu întârziere?

ClaimFlights este cea mai ieftină opțiune și poate fi considerată cea mai bună companie din acest sector

Vouchere, cupoane, reduceri și alte avantaje

Din câte știm noi, niciuna dintre celelalte companii de reclamații nu oferă niciun fel de vouchere. Există doar cupoanele Airhelp și acestea pot fi oferite de agențiile de turism.

Dacă ai vouchere de călătorie sau cupoane de la una dintre aceste companii, ne poți trimite detaliile și vom include informații despre cum să obții cel mai bun preț în baza cererii de compensație pentru zborul tău.

Plata taxei trebuie făcută doar dacă se obține o despăgubire, astfel nu există niciun risc financiar pentru tine

ClaimFlights® funcționează în conformitate cu principiul „nu câștigi – nu plătești”, deci nu ne datorezi nimic dacă nu obținem o compensație pentru tine. Poți face o reclamație în baza drepturilor tale fără niciun risc financiar, prin urmare, ai doar de câștigat.

Ai fost reticent în a-ți exercita drepturile împotriva unei companii aeriene deoarece ar fi implicat riscuri financiare sau costul acțiunii juridice? Ai încredere în faptul că poți să-ți revendici drepturile cu ajutorul nostru.

Mii de pasageri încă nu profită de dreptul de a primi despăgubiri financiare. Cu ClaimFlights® nu ai nimic de pierdut. Va trebui să achiți o taxă numai în caz de succes.

Nu întârzia în a-ți cere drepturile. Verifică-ți gratuit cazul cu ajutorul nostru aici.

Un exemplu de caz care valorează 600 €:

  • În cazul în care câștigăm, vei obține €450.06 și noi vom acoperi toate cheltuielile procesului de reclamație
  • Dacă se ajunge la o negociere, vei primi între 0 și €450.06 și noi acoperim toate cheltuielile procesului de reclamație
  • Dacă pierdem, primești 0 € și noi acoperim toate cheltuielile procesului de reclamație

Nu vei suporta niciun risc financiar și vei avea parte de expertiza noastră.

Cum să alegi cea mai bună companie de reclamații pentru zboruri cu întârziere?

Companiile de reclamații ar trebui să aibă experiență în a cere despăgubiri conform drepturilor pasagerilor aerieni.

În afară de preț, ar trebui să te uiți și la termenii și condițiile companiei înainte de a face o alegere. Unele companii ascund costuri ridicate în termeni & condiții.

Verifică dacă acea companie percepe o taxă de serviciu suplimentară în cazul în care cererea ajunge în instanță sau alte taxe, de exemplu pentru transfer.

ClaimFlights s-a ocupat de cererile de despăgubire a mii de pasageri aerieni și are cunoștințele și contactele necesare pentru a duce un caz la bun sfârșit.

Pe lângă preț, ar trebui să iei în considerare și alți factori

Pe lângă valoarea compensației, ar trebui să te gândești și la alți factori precum:

  • Recenziile clienților
  • Taxele suplimentare ascunse în termenii și condițiile companiilor de reclamații
  • Locația companiei (posibile probleme de comunicare cu companii internaționale)
  • Dacă acea companie este înregistrată 
  • Experiența companiei în a face reclamații în numele pasagerilor
  • Factori de securitate precum transmiterea datelor printr-o conexiune https securizată (altfel oricine ar putea să aibă acces public la informațiile tale)
  • Serviciu ușor de accesat și de utilizat
  • Efortul tău personal în a-ți cere despăgubirea trebuie, desigur, să fie cât mai redus

Lucrăm strict în baza principiului nu câștigi – nu ne plătești

Dacă alegi ClaimFlights, companie de referință în domeniul cererilor de compensație pentru pasagerii aerieni, care lucrează în baza legii europene, nu ai nimic de pierdut.

Lucrăm în baza principiului nu câștigi – nu ne plătești . Asta înseamnă că, dacă nu câștigăm cazul, nu trebuie să plătești nimic.

Numai în cazul în care câștigăm, vom fi plătiți din compensația pe care ți-o va da compania aeriană. Dacă ai făcut deja o reclamație, poți utiliza formularul nostru de contact, chat-ul sau opțiunea de logare pe site pentru a primi clarificări cu privire la cererea ta.

Cele mai bune servicii – ClaimFlights

  • Preț cinstit 21% din compensație + 19% TVA
  • Fără costuri ascunse
  • Fără taxe de administrare sau de transfer
  • Tehnologie de ultimă oră; întregul proces de reclamație se desfășoară online fără documente tipărite sau trimise prin poștă (cu excepția procedurilor legale din instanță) 
  • Date de cea mai mare acuratețe legate de probleme de zbor și procedurile conexe
  • Experți în cereri de compensație personali și serviciu de asistență prin chat, e-mail, telefon sau logare pe site
  • Garanția calității și o rată mare de succes (aproape 100% din cazuri câștigate în instanță)
  • Costuri reduse și o alternativă corectă
  • Programul de afilieri

Ce spun clienții despre noi

Alege metoda prin care vrei să faci reclamația

Avocat

Q
Taxă de la €30 până la €520 + taxă în instanţă de la €30 până la £335
Q
Rişti să pierzi bani dacă pierzi cazul
Q
Îţi ia câteva ore
Q
Rezultat necunoscut

ClaimFlights

R
Nicio taxă, doar în cazul în care câştigăm
R
Baze de date şi dovezi legale
R
Îţi ia doar 2 minute
R
Experţi cu o rată ridicată de succes

Tu însuţi

Q
Majoritatea companiilor ignoră reclamațiile individuale
Q
Îţi ia ore întregi
Q
risc redus
Q
Cazul ar putea ajunge oricum la tribunal